Hoi iedereen, ik heb vorige maandag pregnyl gekregen en omdat ik wou kijken wanneer het uit m'n bloed was ben ik dadelijk beginnen testen. Na 4 dagen had ik een spierwitte zwangerschapstest. Omdat ik gisteren heel lichte steken had (precies dezelfde pijn als wanneer je die hebt als je je eisprong hebt, alleen minder pijnlijk) in mijn lies kon ik het niet laten om toch nog maar eens te testen. vééééél te vroeg, maar goed, het was sterker dan mezelf! Ik zit ook nog eens ziek thuis dus dat maakt me helemaal gek! Ik zit nu op 7 DPO en ik lijk terug een héél vaag lijntje te zien... Zien jullie het ook? Het is heel moeilijk om op foto te zetten, maar heb het toch geprobeerd! En nu test ik niet meer tot vrijdag (11DPO).
Spannend meid! Ik zie ook nog niets. En zoals je al zei, veel te vroeg natuurlijk dus wat er niet is, kan nog komen! Laat je de volgende test ook zien, ik ga voor je duimen..
Nee denk het niet, althans nog nooit van gehoord. Maar 11 dpo is beter om weer te testen, dan heb je kans om wat meer te zien, succes.
Ik zie niks. En aangezien je Pregnyl gespoten hebt, kan een streepje daar zeker nog wel door komen. Ik geloof er niet zo in dat de Pregnyl op dag 4 al uit je lichaam was, aangezien dat eigenlijk niet kan.
Als je vorige week maandag pregnyl hebt gespoten is dit echt nog een pregnylstreep vrees ik. Hoeveel dagen na tp zit je. Want je embryootje heeft nog nauwelijks kunnen nestelen lijkt me
Dan is jouw eitje rond woensdag gesprongen, maar thinkpink dan is de embryo echt nog nauwelijks ingenesteld! Dat duurt 5 tot 10 dagen. Nog even geduld en dan hopelijk een knaltest
het is eigenlijk begonnen omdat ik zeker wou zijn dat de pregnyl uit m'n lichaam was. Ben dan direct beginnen testen totdat ik een volledige negatieve test had en dat was vanaf 4DPO (ik heb maandag mijn eisprong gehad, die was al bezig toen de gynaecoloog mij de pregnyl zette, gezien via FM) Omdat ik heel graag op 11DPO wil testen (= vrijdag = verjaardag van mijn vriend) en het zou leuk zijn moesten we dan een positieve test hebben. Maar omdat ik dus zeker wou zijn dat de pregnyl weg was, ben ik zo vroeg beginnen testen. Na die negatieve testen heb ik vandaag terug een hele lichte positieve test... vandaar dus mijn vraag!
Ik duim mee.. Zie wel iets.. Maar weet niet wat dat iets is.. Maar ik duim het begin van een knaltest