Ben vandaag al 10 dagen overtijd! 5 testen verder en weet nog niet waar ik aan toe ben! 1 keer een test gehad van de kruidvat en die was zo licht( bijna niet te zien). Ik ben de moed aan het opgeven.... word hier zo onzeker van Wanneer moet ik de huisarts weer bellen? Weet het even niet meer.... Liefs een onzekere mama
Hoi, bel naar je huisarts.Die kan je in ieder geval misschien geruststellen.Dit is natuurlijk ook om onzeker van te worden. Ik zou echt ff bellen. Succes
Oke. Dat was waarschijnlijk niet het antwoord wat je wilde van de huisarts. Wel spannend zo. Hoelang moet je wachten van de huisarts voordat er iets ondernomen gaat worden?
Och wat naar.. Zit exact in hetzelfde schuitje.. zo rot dat wachten en je wordt er zo onzeker van! Ik bel morgen ook met de huisarts, lijkt me ook de beste optie voor jou!
Lees nu dat je al hebt gebeld en dat je nog moet wachten.. maakt t niet beter.. ik HOOP dat je snel een positieve test mag zien!
Kruidvat testen (huismerk) hebben het bij mij altijd goed gedaan! (nu voor de 4e keer zwanger...) Ik hoop het voor jou meis!!
Vandaag kruidvattest gedaan 2 voor 5 euro en helaas negatief, de dokter weer gebeld en mag morgenvroeg langskomen...... ben al 21 jaar ongesteld en heb dit echt nog nooit meegemaakt! Heb al drie kids en de menstruatie bleef alleen weg als ik een postieve test had.....
Je hebt verder geen vage streepjes meer gezien? dan denk ik aan een hele vroege miskraam, fout bij de innesteling en dan wordt je later ongesteld dan normaal. Ik hoop voor jou dat dit bij jou niet het geval is. Spannend hoor die onzekerheid. Weet er alles van.
Dank jullie wel! @Bloem 18 zou zo maar kunnen, heb 1 hele vage test gehad, was bijna niet te zien, maar hopen dat het snel doorzet en we verder kunnen. Die onzekerheid is ook niks
ik ook 16 dagen overtijd.. vanochtend 2e keer negatief. tijd om te bellen maar ik denk dat ik dan ook eerst moet afwachten. zucht, hopen dat alles goed komt!!
Ben vandaag bij dokter geweest. Daar ook negatieve test nog een paar dagen afwachten en anders naar zh voor echo......