Thanks gewoon een vraag he: als ik verder zou testen (ik doe het niet,maar vraag het me toch af) dan zou dat streepje elke dag lichter moeten worden toch als het nog van de pregnyl is?
Ik had op dag 7 na de pregnyl een vage test en dag 8 een negatieve test en dag 9 een lichte streep. Dus het kan wel. Mijn zoon is nu ondertussen 3 en halve maand Ik zou er nog een test tegenaan gooien, maar nu was/ben ik ook een echte testmiep
ik ook met periodes... vorige maand kon ik me echt bedwingen en heb ik gewoon mijn ongi afgewacht (schouderklopje voor mezelf ) en deze maand... bah! Gisteren 3x getest op 7DPO en toch een lichte streep en ik had daar tussen ook al getest en toen waren ze negatief! Spannend allemaal!
Nee dat was bij mij niet. Hcg in urine schommelt. Ik had de ene dag nega en de andere dag een streep, maar echt absoluut niet zwanger blijf hier voor je duimen hoor
Ik kon het niet laten en heb vandaag opnieuw getest (9dpo). Nog steeds een lijntje! Heb gebeld naar mijn gynaecoloog en die zei dat pregnyl na een week al uit het lichaam zou zijn... Dus hopelijk blijft het lijntje staan en wordt het donkerder!!
Ik vind het eigenlijk niet echt een positieve test, als ik eerlijk ben. Ik zie heel lichtjes een lijntje staan, maar het lijkt mij meer een indrooglijntje. Voor een positieve test moet 'ie een stuk duidelijker of rozer worden. Succes! Heb je 5000 IE Pregnyl gespoten of 10.000 IE?
5000e en het is idd nog niet echt een duidelijke test, maar dat kan ik ook niet verwachten op 9dpo. Een indroger is het niet want de foto is binnen de 5min genomen... Zal dus nog eventjes afwachten zijn
Ik zie het streepje wel maar de foto is niet binnen 5min genomen want dat zie ik aan de C streep,die is super donker en binnen 5min is die gewoon roze/paars. Ik duim verder!!
de foto is echt genomen binnen de 5 minuten hoor en die in mijn album zijn denk ik een halfuur/uur geleden. kan wel zijn dat de kleuren wat dieper zijn ofzo want die foto is met een app genomen (deze die hier gepost is). Bedankt!
Het is niet de originele foto vandaar de aparte kleur? Maar ik zie inderdaad ook een streepje, spannend meid..
ja, ik heb de foto via een app genomen en daar zijn de kleuren blijkbaar anders. Die in mijn album hier zijn de normale kleuren, wel later genomen !
Net in je album gekeken, mooi streepje , ik duim dat het streepje blijft staan en jij volgende week een knaller van een streepje hebt..
Waarom toch gelijk haar verhaal in twijfel trekken en zo'n reactie plaatsen?! @ TS, op je test van vandaag zie ik het streepje zonder te turen! Hopelijk wordt hij de komende dagen steeds donkerder!