Er staat wel een lijntje maar die is lichter... Die van vanmorgen was wel met ochtend urine mss dat het daardoor komt? Ofwel was het toch de pregnyl... Maar kunnen enkele uren zoveel verschil maken?
Ik begrijp niet goed waarom je al zo vroeg begint met testen terwijl je pregnyl gebruikt? Ik snap wel dat je nieuwschierig bent en dat het spannend is maar zo maak je je zelf toch helemaal gek JUIST omdat pregnyl zorgt voor een "positieve" test Ik zou proberen om eens 3dg niet te testen want dan zou het toch zeker uit je lijf moeten zijn! *geeft goed advies maar zou het zelf ook niet uithouden* Ik heb namelijk al eens gelezen dat pregnyl met 11dg uit je lijf is. Succes meid!
Ja ik weet het! Heb het echt lastig deze maand en ik kan me echt niet inhouden!! Ik ga echt proberen om niet meer te testen nu... Pff wat een gedoe
Ja,ja Het is gewoon heel moeilijk. Juist die dames die zeggen dat je niet zo vaak moet testen die testen het vaakst van allemaal Heb zelf ook al een aantal keer getest omdat ik al op dag 31 zit...*zucht* Vrouwen hebben geen geduld. Heb je wel last van kwaaltjes? Of kunnen die ook van de pregnyl zijn? (Geen idee hoe dat werkt)
Nee, ik heb niet echt kwaaltjes. Enkel vandaag hoofdpijn en gisteren en eergisteren kleine steekjes in de lies, maar verder niets! Oh dag 31 al... Is nog erger e!!! Heb het ook al gehad! We hebben niet veel geduld, maar wie kan daar nu geduld voor hebben??? haha
ik was me eigenlijk iets aan het bedenken... op internet lees je dat pregnyl zich halveert per 24u. Ik ben beginnen testen op 7DPO dat wil zeggen dat ik ongeveer nog 78,7 in m'n bloed zou moeten hebben ? (5000E). Maar toen ik testte had ik een heel licht streepje... als een zwangere vrouw test met 78,7 HCG in het bloed zou ze toch al meer richting een knaller gaan niet?? Dus ik ga er vanuit dat de pregnyl al veel lager moet zijn bij mij in m'n lichaam... laten we hopen dat de streepjes niet van de pregnyl zijn!
Ik vind hem een stuk duidelijker.. Zag hem gelijk.. En die 2e negatief snap ik wel.. Met ochtend een lichte is in de middag soms met minder geconcentreerde urine veel minder kans.. Ik blijf voorzichtig optimistisch
De waarde in je bloed is anders dan de eenheid waarmee je urine getest wordt. Dus je kunt die waardes niet naast elkaar leggen en zo uitrekenen wanneer een test reageert en in welke mate.
Precies dit. Mijn testjes wisselden iedere dag van dikte t/m dag 11 Na pregnyl 5000. Kan echt heel lang duren voordat het uit je urine is, dat zuivert nog later dan je bloed.
nuja ik wacht dan wel gewoon af... kan niet anders maar ik heb toch een beetje hoop omdat mijn gynaecoloog zei dat het na een week weg zou zijn... we zullen wel zien, zolang de streep er staat heb ik hoop!
vandaag 10DPo en weer een lichte streep... ik begin te denken dat die testen van k2v5 allemaal indroogstreepjes hebben (ook binnen de 5min )
Wordt hij niet donkerder dan? Want dat zou ondertussen echt wel moeten....vreemd. Had je nog een foto gemaakt?
de kruitvat testjes schommelen de een is duidelijk en dan vb als ik 's middags een test doe iets minder. Maar bij die z&k echt een tuurstreepje! heb sinds deze nacht ook pijn aan m'n borsten, hoofdpijn en melkachtig witverlies... de hoofdpijn zou van mijn regels zijn die ik maandag zou moeten hebben... maar de pijn in mijn borsten en dat melkachtig witverlies heb ik nog nooit gehad... Zal nog spannend worden