ik vrees dat jullie gelijk hadden vandaag getest (11DPO) en een vaag tuurstreepje nu ook bij die van KV JAMMER! Maarja... op naar de volgende ronde dan maar! Ik ga nu een dag genieten van mijn vriend zijn verjaardag!
Oh wat balen thinkpink! Is alle hoop vervlogen? wanneer is je nod? Hopelijk heb je volgende maand echt die knaller. Pregnyl is een 'smerig' goedje dat je ontzettend voor de gek kan houden. edit zie nu dat je nod over 4 dagen is
Think kan het niet zo zijn dat de pregnyl nog niet helemaal weg is en datdie de komende dagen pas weer gaat oplopen? Xxx joyce
dan moet er toch nog veel gebeuren de komende 4 dagen? Daar geloof ik eigenlijk niet in dat ik binnen 4 dagen plots een positieve test zou hebben? Lijkt me zo onwaarschijnlijk!? bedankt voor jullie steun en info!!!
Eerlijk als je realistisch bent heb je nog 3dagen om te wachten en dan pas testen. Ik weet het erg moeilijk ben er geweest ook pregnyl en de hele mmm rattaplan, maar je weet het pas zeker als je ongesteld word. Het kan nog alle kanten uit. Ik duim voor je.
Het is idd verschrikkelijk die wachtweken. En nu kan ik echt wachten met testen omdat ik er mij nu al bij neergelegd heb dat het niet voor deze cyclus zal zijn. Dit is weer eventjes een dipje omdat het precies voelt alsof ik nooit eens een mooie duidelijke 2 de streep zal krijgen...
oh dan ben ik blij dat ik het me niet inbeeld want ik zou streepjes beginnen zien die er niet zijn, haha !
morgen ga ik nog eens testen met die van K2v5, heb er gene meer liggen nu enkel die z&k, maar heb gehoord dat die blijkbaar toch niet zo gevoelig zijn?!
Zit nu via mn tel te kijken, en zie het streepje duidelijk staan zonder te turen. Morgen moet die duidelijker zijn. Duim, duim, duim...