zwangerschapstest - véél te vroeg, I know!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ThinkPink1201, 30 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nee, je begint pas te tellen als je helderrood bloedverlies hebt. Bruinverlies hoort nog bij de voorgaande cyclus, omdat het oud bloed is. Het maakt niet uit dat het bruinverlies een voorbode van je menstruatie is, het telt nog niet mee.

2. Honeybeeb

Honeybeeb Niet meer actief

Hey think, bruinverlies is indd oud bloed! En tellen moet je vanaf de eerste heldere rode bloeding. Hoe is het nu...

3. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    echt raar... heb nog steeds bruin... en niet veel. Eerder als ik naar het toilet ga, zie ik het enkel op papier en niet op mijn maandverband... (sorry voor de details!)

4. Honeybeeb

Mocht de menstruatie uitblijven zou ik morgen weer een testje wagen ;)

5. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    echt? Ik kan toch helemaal niet zwanger meer zijn? ik heb de pregnyl gekregen op 23/09 dus zou toch al een positieve test hebben gehad? En dat bruin dan?

6. Honeybeeb

Maar je zou nu niet ook al ongesteld moeten zijn? En dat ben je nog niet. Weet weinig af van pregnyl, dus die vraag kan ik niet beantwoorden, sorry!...

7. oxbow

oxbow Niet meer actief

thinkpink: wanneer heb je voor het laatst getest? Het kan zijn dat je net nog te vroeg was doordat het eitje zich later ingenesteld heeft.
    Begrijp uit je eerdere reacties dat het al weer een paar dagen terug is, maar eerlijk gezegd heb ik niet alles gelezen.

Zou er dan toch voor de zekerheid nog eentje doen en anders contact met de gyn opnemen wanneer weer te beginnen met de chlomid als het niet doorzet.

8. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    De laatste keer was zondag of maandag... Omdat het dan mijn NOD was!
    Maar waar komt dat bruin dan vandaan?

9. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Net een zwangerschapstest gedaan van k2v5 en kreeg een licht lijntje... Maar heb sinds deze ochtend wel enorme buikkrampen dus ik vermoed dat ik mijn regels zal krijgen.

Wel ambetant dat ik steeds van die duidelijke lijntjes krijg bij k2v5

10. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Heb je een foto?
    Enne bij mijn beide zwangerschappen had ik ongi pijn en nu nog steeds met vlagen. Is groei van de bm het hoeft geen negatief nieuws te zijn meid!

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ben ook benieuwd naar de foto.
    Dan moet hij nu wel duidelijker zichtbaar zijn.

12. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Ik hoop dat je het ziet :)

Is om 4u30 gedaan deze test!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      13,4 KB
      Weergaven:
      21
  13. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zie hem zonder turen!!!

14. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Ja, dat is toch super raar? Volgens mij zijn dat echt wel indrogers, ondanks dat het lijntje er direct stond!

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou vanmiddag een nieuwe doen,als hij weer komt denk ik dat je toch zwanger bent.
    Succes!!

16. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Correctie hoor als ik het fout zeg maar als hij direct verschijnt binnen de afleestijd is het toch geen indroger? Die verschijnen pas ver na afleestijd.
    En eens met baby angel probeer het vanmiddag nog eens als hij dan weer verschijnt.. spannend

17. Honeybeeb

Zie ook een streepje zonder turen...

18. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Maar ik heb in het verleden ook eens zo een streepje gehad(lichter) en ik was zo blij,.. Maar helaas toch ongesteld geworden!

Misschien doe ik straks na mijn werk een digitale? Of zou dat te vroeg zijn?

19. Honeybeeb

Nog steeds last van bruinafscheiding? En heb je toevallig je gyn niet meer gebeld over wat je moet doen, i.v.m de clomid?

Zou anders nog 1 testje doen. Blijft deze weer licht/vaag en je menstruatie wilt niet doorbreken, even aan de bel trekken bij de gyn..

20. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Ja heb gebeld en die zei ook dat ik pas mag beginnen tellen vanaf ik helderrood bloedverlies heb...

En ja nog steeds bruine afscheiding...

Deel Deze Pagina