navulling ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Glamour, Jan 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Glamour

Glamour Actief lid

Nov 18, 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    hoi dames,

even een vraagje,
    ik had 3 weken geleden clearblue digital gekocht met 20 teststaafjes. alleen heb ik nog niet mn eisprong gehad ( onregelmatige cyclus ).
    dus mn teststaafjes zijn bijna op. dus ik wilde alleen teststaafjes nabestellen, nu kan ik ze nergens vinden op internet alleen als je weer een heel pakket koopt met weer een digitale houder maar die heb ik al. weet iemand waar ik alleen die teststaafjes kan kopen??

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    nergens, je krijgt bij alle pakken een nieuwe houder.

3. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Oh ik had ook gehoopt op navulling.. Jammer

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    helaas, maar dat komt ook omdat de batterij van de digitale houder niet zo lang meegaat....daarom krijg je steeds een nieuwe houder.

Heb ooit eens een kapotte houder gehad en dacht mijn oude staafjes in de nieuwe houder te kunnen gebruiken maar dat wilde zelfs niet eens...kreeg steeds foutmelding.

5. Glamour

Glamour Actief lid

Nov 18, 2012
    169
    0
    16
    zeeland
    thanks panter!
    die ga ik dan even niet meer kopen met mijn onregelmatige cyclus dat wordt een duur geintje haha!
    kan jij dan andere aanraden??

6. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    ik deed de goedkope van senitest en had ter controle (als ik dacht dat senistest positief was maar de streepjes moeilijk in te schatten vond) die van clear bleu.
    daar kan je er bij etos 20 stuks van kopen voor ongeveer 50 euro. De sensitest kan je online bestellen, roze dipsticks. De groene extra gevoelige zijn verwarrend, die moet je niet nemen.

7. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Oh dus oude sticks kan je niet gebruiken.. wist ik ook niet. had namelijk de eerste cyclus twee x nodig om te testen. dus de rest gebruik ik nu met tweede cyclus. en dacht de rest voor derde cyclus aangezien ik een vroeg ei heb. maar als dan de batterij op is heb ik er dus niks aan. Dank je wel panter. Ga ik ook doen.

Share This Page