zwangerschapstest: vaag 2e streepje. Zwanger ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door silas, 16 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Ik ga morgen ook wer testen , maar dan met ochtendurine! Ja dat plastic venstertje is lastig hoor! Maar dat streepje... ik ga er maar vanuit dat ik het te graag wil zien! Morgen nieuwe kansen!
    Wish me luck! Jullie ook succes natuurlijk!

xx

2. Roxanne81

Roxanne81 Lid

17 dec 2008
    85
    0
    0
  3. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    meiden... ik heb inmiddels alleen maar positieve testen... maar wel allemaal vaag.... hoe lang duurt het voordat ze echt overtuigend positief worden?

heb namelijk het idee dat het langer duurt dan een paar dagen voordat het hormoon bij mij is verdubbeld..

Hoop dat iemand mij kan helpen..

groetjes charissa

4. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hoi Charissa.. Waarom bel je de huisarts niet en vraag je om een bloedtest ? Als je zoveel vage testen hebt zit je alleen maar in de stress..Normaal gesproken verdubbeld de HCG waarde om de twee dagen maar je moet je ook beseffen dat je nog voor je NOD zit en dat de meeste zwangerschappen in dit stadium worden afgebroken...daarom adviseren ze om pas 1 dag na je NOD te testen ! ( maar dat is nu juist het moeilijke.... :( iig blijf ik wel voor je duimen !

5. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    jaa,, wil zoiezo wachten tot maandag... en dan ga ik inderdaad vragen om een bloed test..

en ja... ik weet dat het nog fout kan gaan ... maar probeer daar zo min mogelijk aan te denken..

maar het zou trouwens ook nog zo kunnen zijn dat ik langer zwanger ben dan dat ik denk ... want heb mn zwanger schaps klachten al van 2 dagen na me ei.. en dat is wel errruugg vroeg..

en aan gezien ik vorige maand maar heel licht en kort ongesteld ben geweest... kan ik best al rond de 7/8 weken zwanger zijn..

maar goed... maandag eerst maar even de dokter bellen..

Groetjes charissa

6. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    even ter verduidelijk ...ik bedoel de datum dat ik mijn ei zou moeten hebben... want test al ongeveer 2 weken mijn ovulatie en elke dag is hij even positieff... dat ik ook een rede dat ik denk dat ik langer zwanger ben

7. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Dan wens ik je vast sterkte voor maandag..! :D laat je het nog weten ? Groetjes

8. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    dankjewel... ik hou je op de hoogte

9. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    En Charissa87 : weet je al meer ?

10. gimena

gimena Niet meer actief

hier nog 1 met een vage test

11. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    Hoiii mel2..

heb maandag de dokter gesproken.. ik kan morgen terecht om half 11..

maar heb nu trouwens wel dik positieve testen hoorr.. :D en in vlagen ook misselijk..

als het goed is krijg ik morgen een doorverwijzing naar het ziekenhuis om te kijken hoever ik ben...

Ik denk n og steeds dat ik al 8 weken ben... dus ben benieuwd,..:D

Ik hou je op de hoogte! :D

groetjes charissa

12. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    meid volgens mij ben je gewoon zwanger, je test is positief hoor!

13. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hoi Charissa87... Nou GEFELICITEERD ! Super dat je in elk geval al wel super posi testen hebt.! En dat je ook de doorverwijzing naar het ziekenhuis krijgt. Al dat gepieker en gestress is ook niks waard! nou ben benieuwd hoe ver je dan nu werkelijk bent....

Groetjes

14. gimena

gimena Niet meer actief

jah is hij positief? morge nog ma een testje voor de zekerheid

15. smiley18

smiley18 Actief lid

14 okt 2008
    117
    0
    16
    ja ik vind 'm echt positief dus ik hoop 't voor je ;) morgen springt ie er vast vanaf!
    heb net zelf positief getest! ben zo blij! hopen voor jou dat je morgen hetzelfde hebt ;)

liefs..

16. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    Hai Mel2

Hier weer even een update..
    ben net bij de dokter geweest.. en ze denkt inderdaad ook dat ik al langer zwanger ben.. gezien m n situatie... en mag vrijdag al naar een verloskundige..:D

hoe is het daar? je mag al bijna testen zie ik... heb je al "klachten"?

groetjes Charissa

17. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Hoii... Dat zijn goede berichten... :D Zo zie je maar dat je niet blind op die testen af moet gaan..bij mij is het minder...afgelopen zondag bruinverlies gehad en nu vandaag zonder de ongiklachten, alleen maar lage rugpijn toch een bloeding , nog steeds wel wat... :cry: maar ik kan nu ook weer niet zeggen dat het is zoals mijn normale ongi dus ik weet niet wat ik ermee aan moet. Ik denk dat ik mijn gyneacologe ga bellen, moest sowieso al als ik over een paar maanden nog niet zwanger zou zijn.."klachten" ja die heb ik wel, maar zullen wel hersenspinselen zijn.
    Groetjes

18. ikketjes

ikketjes Lid

5 mrt 2009
    12
    0
    0
    hey iedereen,

ik heb zondag de 1ste maart een zwangerschapstest extra sensitive gedaan en die was negatief nu heb ik gisteren (woensdag) trug een zwangerschapstest gedaan en daar kwam een licht streepje op, je moest echt goed kijken en vandaag ook weer gedaan en was weer zo'n licht streepje, die zwangerschapstesten testen 6 dagen op voorhand, ik moet normaal over 4 dagen men regels krijgen, zou dit al een vroeg voorteken van zwangerschap kunnen zijn? iemand ervaring mee

thanx

19. charissa87

24 feb 2009
    66
    0
    0
    Leidinggevende
    almere
    ik had het zelfde en ik ben nu bijn a 8 weken zwanger... dus nog even volhouden deze paar dagen.. en dan weet je het..

groetjes charissa

20. mel2

mel2 Actief lid

28 apr 2008
    171
    0
    0
    Gewoon nog even afwachten zoals Charissa zegt... en over vier dagen weer testen !

Deel Deze Pagina