pas met een week of 5 kunnen ze zien of er inderdaad een vruchtje zich heeft ingenesteld, dus ga er maar van uit dat je dan nog maar heel pril zwanger bent. Hopelijk krijg je volgende week in ieder geval een mooie echo te zien met een lief klein boontje erin sterkte met wachten
ja dat kan altijd wel heel mooi gezegd worden dat een streepje een streepje is, maar dat zegt nog steeds niets jammer genoeg. je kan dan wel een steepje hebben, oftwel er heeft een bevruchting plaats gevonden en het hcg hormoon wordt afgegeven, daarmee is nog niet gezegd dat je ook daadwerkelijk zwanger bent. Vrouwen vergeten nog steeds dat het in 33% (steeds vaker trouwens tegenwoordig) zo is dat er wel bevruchting plaats vind, maar dat het vruchtje nog voor het ingenesteld is wordt afgestoten, of dat het tijdens de innesteling zelf fout gaat waardoor de vrouw (vaak later) toch ongesteld worden en weer een nieuwe cyclus ingaat.
Hey Charissa...jij weet ook niet wat je wil... sorry...misschien misplaatst grapje.... ik hoop voor je dat je gewoon nog pril zwanger bent..en er verder niks aan de hand is..zou natuurlijk wel de steken kunnen verklaren Groetjes mel2 ennuuh een streepje is een streepje...het kan ook zijn dat je een miskraam krijgt en dan wordt het streepje steeds minder of je hebt niet eerder een vette streep gehad en je ziet een vaag streepje...of je dan nog steeds zo leuk kan zeggen een streepje is een streepje ?
haha, jaaa.. beetje wispelturig he nou, ach ik heb wel het gevoel dat het goed zit en dat ik nu gewoon 5 weekjes zwanger ben.... we zullen het dinsdag weten.. en tot nu toe zijn me streepjes nog even duidelijk als dat ze waren en het was allang ingenesteld hoor... heb namelijk wel al een vruchtzakje.. dus komt allemaal goed... gewoon ff allemaal blijven duimen voor me groetjes!
eyla, ik duim voor je! bij mij ging het direct fout maar bij jou is het al ingenesteld dus het komt wel goed zolang je geen bloedverlies hebt! hou ons op de hoogte! groetjes
Het was inderdaad prijs ! De 2e test gaf een duidelijke 2e streep... maar... 3 dagen later ging het echter al mis Bloedingen ! Mijn gynae vertelde mij dat zo'n vroege miskraam heel vaak voorkomt. Veel vrouwen weten het niet eens, omdat ze vaak pas later zwngerschapstesten doen. Ik probeer het positief te bekijken: we zijn alleszins allebei vruchtbaar En dat is bij mij niet eens zo vanzelfsprekend, aangezien ik endiometriose heb. Hopelijk lukt de volgende ronde beter ! Alleszins allemaal heel erg bedankt voor jullie reakties ! Liefs, Silas
Hii Girls... hier weer even een update.... gelukkig is alles goed met de baby.... En beter nog----> het hartje klopt ik zal de fotos uploaden... Ik ben zooooo blij..... moest wel even een traantje weg pinken hoorr... Groetjess!
Wat betreft "streepje = een streepje" denk ik dat het het verstandigst is om op je NOD of later te testen. Dan zou het vruchtje al wel ingenesteld moeten zijn. Het innestelen gebeurt namelijk na 4 tot 7 dagen (heb ik begrepen) en niet na nog eens 14 dagen (wanneer je je NOD hebt). Natuurlijk kan het dan nog mis gaan, maar je hebt dan al wel wat meer zekerheid. Dus dames: voor de zekerheid kan je beter niet voor je NOD testen Aan alle zwangeren: proficiat!