Zou ik zwanger zijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Dees83, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Ik zit een beetje in twijfel. Volgens de calculator hier op de site heb ik vorige week maandag innestellingsdag gehad. Op deze dag ben ik een beetje bloed verloren. Dinsdag en woensdag niets en donderdag weer 1x een klein beetje roze/bruin bloed. Vrijdag hetzelfde. Nu ben ik al sinds vorige week maandag met vlagen misselijk. Vooral als ik een lege maag krijg dan komt er een misselijk/hongerig gevoel op. En als ik dan wat eet dan ben ik zo vol en daarna weer misselijk. Ook heb ik al sinds vorige week krampen en steekjes in m'n buik(onder m'n navel). Af en toe straalt het uit naar m'n liezen en bovenbenen. Nu viel me ong. 3 dagen geleden op dat ik iets grotere borsten heb en gevoelige tepels. Ook heb ik af en toe steekjes in de zijkanten van m'n borsten en lijken er een soort donkere randjes om m'n tepelhof te zitten. Gisteren en vandaag ook nog licht bloedverlies. Het is hooguit 1 à 2 keer per dag en roze/bruin. Ook krijg ik bloedverlies als ik me inspan, met tillen(op m'n werk) of als ik voor een grote boodschap naar het toilet moet zeg maar. Weet ook niet wanneer ik nou zou kunnen testen. Heb een zeer onregelmatige cyclus van meestal minimaal 50 dagen. Vandaag is dag 30. Wat denken jullie?

2. Lara25

Lara25 Lid

8 mrt 2009
    21
    0
    0
    Hoi Dees83,

Als ik jou was zou ik toch maar gewoon even wachten tot je ongesteld moet worden. Mocht dat uitblijven, dan even een zwangerschapstestje doen.
    Ik had zelf ook eerst een onregelmatige mentruatiecyclus. Ik weet hoe moeilijk dat kan zijn. Mijn mentruatie bleef dan uit en ik dacht dan dat ik misschien zwanger kon zijn, en dan 1 of 2 weken later werd ik ongesteld. Had dus dan een cyclus van 2 weken meer.
    Ik hoop echt voor je dat het raak is.

3. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    maar ik weet dus niet wanneer ik ongesteld moet worden. M'n laatste cyclus duurde 97 dagen.

4. Lara25

Lara25 Lid

8 mrt 2009
    21
    0
    0
    Heb je je eisprong gevoeld? Dan kan je namelijk zelf een beetje uitrekenen of het misschien raak is of niet. Ik heb trouwens ook nooit gehoord dat wanneer een zwanger persoon tijdens het optillen etc bloed verloor.
    En nu een test doen heeft geen zin denk ik want je cyclus duurt minimaal 50 dagen en je zit nu op dag 30. Pas na 14 dagen ( 2weken ) na je eisprong word je ongesteld. Dat is dus bij een cyclus van 50 dagen, 36 dagen. En aangezien je nog op je 30ste dag zit, en mocht je wel zwanger zijn, de test alsnog negatief zal zijn. Als ik jou was, zou ik toch nog even langs huisarts gaan en wanneer je denkt dat je ongesteld had moeten worden, een testje doen.
    Succes !

Deel Deze Pagina