Kan een testuitslag positief worden door het laten vallen in de wc? Ik had de druppels er al in gedaan en dacht heel licht al iets te zien en toen liet ik hem in de wc vallen😂😭 Ik weet dus niet zeker of ik al iets zag opkomen, en toen ik hem uit de wc gevist had werd hij heel langzaam positief. Het is trouwens een test van de etos 2v5 van testpoint.
LOL! Ik zou er niet van uitgaan, weet dat ov testen kunnen reageren op zeep en er wordt niet voor niets een aantal druppels geadviseerd. even opnieuw testen dus!
Oh haha, zou dan door chloor oid in de wc kunnen komen.. Gister avond was de test zo goed als negatief. Althans, ik denk bijna altijd wel iets te zien haha. Pff vind kruidvat testen fijner maar hier zit alleen een etos in t dorp.
Dit is m trouwens.. Idd maar een nieuwe doen, zal zo langs de etos gaan. Wauw lekker onduidelijk zo haha
die foto in het andere topic heb ik net gezien en als ik inzoom zie ik idd een tweede streepje staan. Kan de kleur niet zo goed beoordelen.
Hahaha voel me echt heel dom nu😂😂 Denk idd dat mijn wc zwanger is, krijgen we n baby wc ernaast Twijfel, nu naar de etos of straks naar t kruidvat
hahaha zo'n peutertoilet... best handig Ik hoor dat de kruidvattesten gevoeliger zijn dan die testpoint..........?
Jaa haha wel handig voor als mijn meisje straks ouder is😁😂 Klopt ja, deze van de etos geven positief bij 12 en die van t kruidvat bij 8 .. Het word kruidvat, maar eind van de middag.. Dus denk vanavond maar een testje wagen.
Ik heb laatst n filmpje voorbij zien komen van een man die een zwangerschapstest deed voor zijn vrouw. Zij trok snachts de wc nooit door... dus hij smorgens vroeg urine uit de wc pot gehaald en voor haar getest N baby wcpot erbij kan natuurlijk altijd handig zijn Maar dat wordt zo dus even naar de kv sjezen 😉
Morgenochtend even opnieuw testen. Omowit? Dan is je WC waarschijnlijk zwanger en krijg je over 9 maanden een klein WCtje . Al hoop ik dat die morgen mooi positief is en JIJ over 9 maandjes mama wordt!
Lovelymommy oh die heb ik ook gezien ja echt geniaal! Be happy, kan niet wachten tot morgen ochtend haha. Nou, hij is aan het doorlopen.. wat duurt dit lang hé. Etos was sneller😂 Volgens mij verschijnt er iets.. ga snel van de wc af even beter licht opzoeken.