Krijg er wel de neiging toe, ik vind dat ik me goed in kan houden Ik ga toch nergens meer vanuit.. Ik had geloof ik al wel ongesteld moeten zijn....
Oh, gister een mailtje gehad van postNL. Mijn pakketje komt op 12-11-2015 😂😂 Bij de track en trace code staat dat het pakketje er tussen 11.30 en 13.30 is. Ik ben benieuwd.
ja ik vind het zeker knap dat je je hebt in kunnen houden niet naar de kruidvat te racen. Had ik wel gedaan haha. Nee nog erger ik had gewoon al een voorraad testen in huis voor ik ongesteld werd waarna we er voor gingen hahaha. Ik snap het ook nooit als ik lees dat iemand geen test in huis heeft hahaha. Niet dat dat slecht is hoor, maar de een heeft graag een voorraadje thuis liggen en de ander koopt ze pas als het nodig is zodat ze niet steeds gaat testen hihi. Hopelijk zijn ze snel binnen! En dat je nog niet ongi bent lijkt me zeker een goed teken! Had je ook ochtendurine bewaard?
12-11 ja😂😂 stelletje ...... Ik ben normaal gesproken ook zo hoor, ik haalde altijd testen in huis.. begon al met testen op 6 of 7 dpo. Heb eens 50 testen besteld en toen ik zwanger bleek van mijn dochter zijn ze allemaal op gegaan😂 Maar, ik heb er een rustig gevoel bij.. Het zal niet goed zitten denk ik. Daarbij krijg ik elke keer commentaar van mijn man Oh en het speelt trouwens ook mee dat ik in een ini mini dorp woon, en er alleen een etos is. Mensen "praten"
ja ik woon in een plaats wat net een stad genoemd mag worden i.p.v. een dorp en ben ook altijd bang om gesnapt te worden haha. Woow 50 testen!! Dat is wel heel veel haha. Ik had bij de eerste gewoon wat testen ingeslagen zodat ik meerdere rondes kon doen zeg maar. en toen was het meteen raak dus ja toen heb ik ze wel allemaal opgemaakt. Ik had toen 8 actiontesten ofzo gekocht en had nog 1 kruidvat liggen. Die kruidvat gebruikte in 10 dpo maar negatief. 12 dpo action met een heeel vaag lijntje. En toen moest ik ineens hals overkop naar de kruidvat hahah. Dus dat wil ik nooit meer. Toen 4 kruidvat en 2 CB wekenindicator gekocht haha. Dus nu ligt er van alles een voorraadje klaar. Heb zelfs al alle vitamine en visolie capsules voor een hele zwangerschap klaar liggen haha. Tot dat ik zwanger ben gebruik ik foliumzuur en vit D, maar zodra ik zwanger ben zwangerschapsvitamine en visolie. Wel vervelend dat je het gevoel hebt dat het niet goed zit. Wat voor commentaar krijg je van je man dan?? Die van mij vind het allemaal wel best. Gelukkig haha
Ik kom je bijna persoonlijk wat testen brengen als ze niet snel aan je deur staan met je pakje ze kunnen een mens toch lang in spanning houden!
Haha ja veel he. Het kost veel te veel geld volgens hem haha. Handig een voorraadje, maar ik ken mezelf. Ik maak ze gelijk op. Ellamalou haha, ze zijn net binnen! Oké, ik ga echt een klacht indienen. Krijg ik de verkeerde testen thuis gestuurd, stelletje stumperds. Wel de duurdere, maar die zijn niet altijd beter. Ik vond de andere testen fijn en net zo gevoelig als kv 2v5. Jonge jonge.. Maar gelijk getest met ochtend urine van vanochtend en van net, op die van net staat niets en op die van de ochtend urine een licht streepje. Deze had al lang donkerder moeten zijn, dus wederom een vroege miskraam. Nu wachten totdat mijn menstruatie komt
ik zie wel wat hoor! ga gewoon bloed laten prikken op hcg hormoon heb je antwoord dan al die testen kopen.
wat een sukkels ja. Zijn deze ook minder gevoelig dan die andere? Wel lastig te vergelijken zo natuurlijk omdat het andere testen zijn. Op de foto's kan ik het streepje helaas ook niet zien. Hopelijk komt je ongi snel meis! dan kan je tenminste weer verder. Dikke knuffel! Ik vind het ergens ook wel zonde van het geld hoor. Zei ik laatst nog tegen mijn vriend en toen zei hij ach nou en als dat je zekerheid geeft Bloedtest gaat van je eigen risico af dus moet je zelf betalen!! Is duurder dan paar testen kopen denk ik EDIT: net even opgezocht want heb laatst zelf bloedonderzoek gehad op HCG en kost 'maar' 13,06!! valt me mee. Zelfde als een CB haha
Heel irritant die stomme foto's.. Heb hier t contrast maar aangepast, zo zie je t denk ik wel. Op de bovenste foto. De onderste is een gewone foto. Ik zie ze zo op mijn telefoon wel hier.. Maar ja, veel te licht. Mijn ei kan haast niet later zijn geweest.. 1x onveilige seks gehad en had afgelopen donderdag een positieve test in handen. Nee hij heeft niet op mijn eisprong gereageerd. Lijkt me stug al vanaf afgelopen donderdag. En heb me ontzettend zwanger gevoeld. Ik heb dit al eens vaker gehad met een vroege miskraam, later ongesteld worden omdat er elke keer nog n mini beetje hcg aanwezig was. Geen idee of die andere gevoeliger zijn, ik denk het wel. Ik ga ze zo mailen of bellen. Ik denk niet dat de huisarts me een bloedtest gaat geven.. Als er morgen nog een licht streepje verschijnt zal ik even bellen..
Waarom doe je niet gewoon een CB test? Die zijn erg betrouwbaar. Ik denk eerlijk gezegd niet dat je zwanger bent want dan had de test toch op moeten lopen en dat doen ze niet. Succes!
Ik denk dat je niet zwanger bent. Je bent al 6 dagen verder na je eerste test waarop je iets dacht te zien en er is nog niks veranderd.