Ik zie ook niets ben dan ook een slechte tuurder,denk dat hij ondertussen ook wel iets duidelijker had moeten zijn? Maar blijf duimen voor je
Ik zie ook een streepje, denk dat het nog pril is.. Als het streepje oploopt, is het gewoon dik raak! Spannend hoor, verslavend dit soort testen en topics hihi
Met elke keer een andere test kun je niets vergelijken.. en deze is ook niet zo gevoelig.. Maar het kan een vroege miskraam worden gezien mijn translocatie, die kans is vrij groot. Ik denk mijn innesteling achteraf dus gevoeld te hebben dat is 5 dagen terug dacht ik?
Hoort er een plusje of een streep te staan? =>Dit. En meid, testen dienen niet om te slopen, zeker niet bij het inlopen
Haha i know😂😂 soms word ik gek van mezelf.. Er dienen twee streepjes te staan. Kan nu niet meer kijken, ben niet meer in het huisje. Zal vanavond eens kijken hoe de test opgedroogd is.
Streepje gespot! Thuis weer een kv inslaan? Ben benieuwd! Mag ik vragen welke translocatie je hebt? En kunnen ze daar niet op selecteren voor ivf?
Zeker kv inslaan, morgen helaas niet optijd terug voor de koopzondag Translocatie 3-6 Onze dochter is een ivf-pgd kindje😍 (embryoselectie).
+100 ik vind hem op beide foto's een brede streep. En de vraag of er op deze test een plusje of een streepje hoort te staan vind ik stom, want als het een plustest is dan staat de min (horizontale streep) er altijd al op en de verticale streep zou er bij zwangerschap een plus van maken (positief)