+1 +1 +1 Ik ben benieuwd naar de volgende test. Voel me eerlijk gezegd minder zwanger dan gisteravond. Maar ja, kan beide kanten op gaan nu. Zou morgen ochtend gelijk naar huis willen rijden en een kv test doen, maar dat gaat helaas niet
Alsk eerlijk ben debk niet dat iets wilt zeggen, ik ben bijna 16 weken en voel me ook nog steeds niet zwanger. Zo benieuwd naar De volgende test
Hoezo een stomme vraag. Niet iedereen heeft ervaringen met zwangerschapstesten. Ik wilde alleen mijn mening geven over het wel of niet zien van de juiste streep.
Op je laatste foto zie ik ook een streepje.Ik zie alleen geen kleur,maar dat is vooral bij blauwe lichte streepjes gewoon lastig.
Is idd lastig pipo! Dolliej haha dankje Gefeliciteerd met je zwangerschap, heerlijk zonder kwaaltjes dus.. lekker Ik heb meerdere vroege miskramen gehad, dus ik denk dat mijn kwaaltjes daarom afnemen. Werd bijv. Misselijk van de geur van koffie, nu niet meer. Dat het kan wisselen weet ik, had ik bij mijn dochter ook.. maar daar had ik gewoon het gevoel bij dat het goed zat. Maar dat kan ook weer komen omdat ik door de ivf natuurlijk wist dat het een gezond embryo was. Hh, lastig dit. Ik wil naar huis.. ik wil testen😭
Oh meid wat erg spannend voor je! Heb er overheen gelezen denk ik maar wanneer ga je naar huis en kun je testen? Ben zo nieuwsgierig... hihihi in de wc laten vallen!
Och meis toch wat is het toch ook spannend! Nig eventjes geduld en dan ben je weer thuis. Probeer wel lekker te genieten van je weekendje weg. Zorg ervoor dat je nog even lekker afleiding hebt 😉 Ik duim voor je dat dit een gezond plakbeebje is meis!
Vanavond gaan we naar huis! Dus morgen maar gelijk naar de etos bij ons, wil eigenlijk naar het kruidvat maar die zit helaas niet bij ons.. Ik probeer zeker nog te genieten vandaag! Lief dankjewel!! Ik hoop het ook.. maar ben bang van niet..
Toch weer n beetje misselijk nu, en een drukkende pijn in mijn onderbuik. Ik vind het nu toch ik beetje spannend worden
Dank je is wrl eventje anders geweest heel veel moeten overgeven in begin bijna opgenomen in ziekenhuis. Maar vanaf 11 weken niets meer hihi. Zo benieuwd naar een kvtestje van jou, wanneer test je nog eens? Dinsdag?
Helemaal geen stomme vraag hoor, pas zag iemand geen plusje opeen test waarvan ik ook dacht dat het de plustest, die werd afgebrand want het moest om twee verticale streepjes gaan
deze opmerking van mij wil ik even rechtzetten. Ik heb er even niet bij stil gestaan dat er meiden zijn die nog niet zoveel ervaring hebben met zwangerschapstesten. Mijn welgemeende excuses hiervoor! Voor de rest ben ik natuurlijk errug nieuwsgierig naar je testje van morgen en hoop ik dat die duidelijker is geworden!
Nou ik ga uit van weer een vroege miskraam. Ze hadden de testen niet bij de etos, dus ik heb een andere van testpoint gehaald? Resultaat een heel licht streepje. Hij had ook inmiddels wel donkerder moeten zijn. Als ik terug reken denk ik dat ik vandaag ongesteld moet worden met een LF van 11 dagen. Gister ontzettende pijn in mijn onderbuik nadat ik in de glijbaan op het park met mijn band tegen die van mijn man klapte, zo'n pijn als achteraf de innesteling. Denk dus dat het toen losgelaten heeft ofzo? 😑😑
ik test en beetje ver op de foto maar zie nog en lichte streep. Kruidvat 2v5 zijn gevoeliger waarom doe je die niet?? Miss is ei wel later geweest of stijgt de hcg nog niet zo hard.