Hihi dolliej dankje! We waren eigenlijk nog niet echt bezig, 1x onveilige sex gehad deze maand.. Maar het is super welkom!! Jaleisha, dat weet ik niet precies.. Ik dacht dat we de 4e van deze maand sex gehad hebben en de dag daarna dacht ik ineens mijn eisprong te voelen. De 10e van deze maand ontzettende pijn in mijn onderbuik, wat ik vermoed de innesteling.. Maar ik testte afgelopen donderdag positief.. Dus op zn vroegst 8 dpo. Ik heb een lf van 11 dagen, dus ik had gisteren ongesteld moeten worden denk ik. Gister ochtend ontzettende menstruatiepijn maar niets te zien. Vanmorgen ook weer zo'n pijn maar ook niets te zien. Als het morgen nog niet doorgebroken is zal ik ff temperaturen om te kijken wat die doet.
Oh nee, als mijn eisprong de 5e is geweest moet ik vandaag ongesteld worden. Dat zal dan wel gebeuren....
Is niet gezegd ik had in begin van de zwangerschap ook steeds menstruatiekrampjes, dacht steeds van dit dit verkeerd maar was normaal blijkbaar volgens de gynaecoloog Ik blijf duimen voor je
Klopt, ik had het ook bij de zwangerschap van mijn dochter. Heel erg. Maar gezien het streepje van gister op een early test en de symptomen die ik nauwelijks meer heb denk ik dat ik gewoon ongesteld wordt.. Maar super lief dat je blijft duimen
Nou je zal echt niet de eerste zijn die pas positief test na nod hoor... En je lijf kan je soms voor de gek houden, denken dat je zwanger bent terwijl je t niet bent. En dan denken door de kramp dat je ongi wordt, wat juist een zwangerschapssymptoom bleek hahaha.. Ben benieuwd....
Hahaha ja het kan allemaal.. Maar gezien mijn verleden met vroege miskramen denk ik dat dit een vroege miskraam is en ik 'gewoon' ongesteld wordt..
En gewoon nog steeds niets binnen hè:x Gister ochtend een mailtje gehad dat ze verzonden waren nadat ik ze woensdag besteld heb! :x
Sjonge dat duurt lang. Dat vond ik van sensitest echt top. Volgende middag altijd in huis zelfs op zaterdag!
Heb je geen track en trace code ontvangen? Ik was denk toch even in de auto gestapt of op de fiets richting een kv of etos