Nadat ik van de week een aantal testjes had gedaan,waarop ik slechts een soort van indrooglijtje zag, dacht ik net voor de lol de laatste op te maken, maar er staat een streepje....!! Dit is toch niet zo'n alom bekend indroogstreepje???(streepje kwam gelijk opzetten..)
Als het lijntje er binnen de tijd kwam te staan, zou ik niet denken dat het een indroger is. Ik had ook zo'n vaag streepje binnen 5 minuten en heb na 3 dagen een cb met indicator gedaan en ben hartstikke zwanger Spannend dus!!! Zou morgen toch nog een test doen hoor!
Hij is goed roze en net zo breed als de andere streep...!! Zit ook nog wel een beetje met ongeloof hoor en ook een beetje van misschien klopt het wel niet en is het echt een indroger....
Ik weet niet.... ik lees tegenwoordig té veel negatieve dingen over de kv 2v5 testen. Té veel indrogers en ander vagigheid. Ik koop ze niet meer iig. Ik hoop voor jou dat hij wel juist is en dat je over een paar dagen een duidelijkere test hebt.
Ik vind 'm wel veelbelovend, hij lijkt even breed als de controlestreep, alleen nog heeeeeel licht! Ik zou inderdaad over een paar dagen nog eens testen, en dan met een ander merk. Bijv Clear Blue, al zou ik met een digitale niet te snel zijn, zonde van je geld!
Ik zou op of na je nod nog eens opnieuw testen. Dan zou je wel een duidelijke resultaat moeten krijgen. Dit ziet eruit alsof er wel een hcg in je urine zit. Maar het is nog zo vroeg, dat ik toch nog even wat voorzichtig zou zijn.
Heb er vandaag nog 1 gedaan en deze is al een stukje donkerder. Ook een Clearblue digi gedaan en die geeft zwanger 1-2 aan!! Ikke ben blij!!!!