Goedemiddag Dames, Ik kijk al een hele tijd mee op deze pagina en ik heb nu zelf een vraag en die wilde ik graag aan jullie stellen. 11 maart ben ik ongie geworden 6 dagen lang en erg heftig nu had ik op 31 maart erg last van krampen en steken in mijn lies, dacht okay ik moet ongie worden, nu had ik de dag erna dus 1 April een slijm sliert verloren met heel licht roze bloed erin?? Daarna 2 dagen alleen met afvegen heel donkerbruin oud bloed/slijm bijna niks, net als je bijna niet meer ongie bent. Nu gister avond vannacht erg last van hoofdpijn en maagzuur... Nou is mijn vraag, ben ik nu al ongie geweest of was het innesteling??? Hebben er hier meer dames last van gehad en waren die uiteindelijk zwanger of ogie geweest. Bedankt
hi SchoesjeR, Zoals ik het nu lees, denk ik dat je nog niet ongie bent. daar is het bloedverlies naar mijn idee te weinig voor. Kan 2 kanten op; een innsteling of alvast een voorbode op je menstruatie. Ik had ook een innestelingsbloeding, precies zoals jij het omschrijft. Omdat ik nooit last had van spotting voor mijn menstruatie vond ik al zo raar. Week later had ik een positieve test. Nou succes met afwachten!
als het van een innestelling is heb je late innestelling gehad als ik je banner zie. zou zeggen je zit 2 dgn voor nod gooi er testje tegen aan
@lotteke o ja, nou vind ik het ook wel spannend worden hoor ik hoop dan dat ik geen ongie wordt ik heb inderdaad ook nooit spotting voor mijn ongie zeker niet meer dan een week voor die tijd, gewoon nooit vandaar dat ik het hier ook wilde vragen en ook naar mijn idee te weinig voor ongie thanks voor je reactie... @smiley3, nee hoor mijn cyclus is wel wat verschillend maar niet heel erg...het is precies een week geleden nu dat ik er last van had...heb even bij de calculator hier op de site gekeken en kreeg precies dit Eerste dag van je laatste menstruatie: 11 maart 2013 Een beetje vruchtbaar: 25 maart 2013 Vruchtbaar: 26 maart 2013 Erg vruchtbaar: 27 maart 2013 Eisprong: 28 maart 2013 Innesteldag: 2 april 2013 Vanaf hier kun je testen: 11 april 2013 Vermoedelijke bevallingsdatum: 19 december 2013 Laat het nu zo zijn dat ik misschien 1 of 2 dagen eerder mijn ei heb gehad dan klopt het precies zie ik nu... ik hoop t dan maar... Nee ga niet eerder testen dan 2 dagen overtijd misschien 4 aangezien mijn cyclus nog niet betrouwbaar is... Bedankt voor het mee denken erg fijn... De banner klopt misschien niet helemaal sorry Heb ook nog niet t idee ongie te worden gelukkig