Meiden! Ik wil woensdag een test ertegenaan gooien! En nu heb ik nog een dipstick, en midstream (in omhulsel) van matcare hier liggen, stel dat die onduidelijkheid geeft (wat ik veel lees hier ) wil ik er ook 1 van kruidvat doen, daar hoor ik veel positieve dingen over! Maar maakt het nog uit of die 2 voor 5 euro gevoeliger is dan 2 voor 9 euro (en nog iets geloof ik...) qua gevoeligheid? lees dat je met die 2 voor 5 euro met een pipetje moet werken en druppelen enz, ik plas liever over test heen dan dat ik met een bakje moet werken namelijk... Dus ervaringen qua gevoeligheid zou ik heel graag willen horen welke ik dan moet pakken. Als het niet uitmaakt heb ik liever die in omhulsel 2 voor 9 euro. Alvast thanx voor reactie! Lees ook iets ve nieuwe kruidvattest? wat is dat en zijn daar al ervaringen mee? liefs humm
die nieuwe van de kruidvat vind ik niet echt gevoelig ... maar misschien wel heel duidelijk.. daar zie ik bij mij namelijk nix op.. terwijl ik op matcare strips en kruidvat 2 voor 5 euro hele lichte lijntjes heb... dus ik kan je helaas nog niet zeggen of dat een goeie test is hahaha
Dankje marieke. Als ik naar zo'n schap met testen kijk dan weet ik gewoon niet welke ik moet kiezen, pfff. liefs humm
nee ik heb nog niet gebelt, maar ik wacht daar ook nog ffies mee! Het schijnt heel normaal te zijn dat je in het begin weleens last hebt van een bloeding ... wist ik helemaal niet. Ik lees verschillende verhalen op het forum dat sommige vrouwen daar weleens last van hebben gehad en die zijn nog steeds zwanger of hebben een prachtig kind gekregen. Maargoed ik heb verder ook geen last van krampen of buikpijn dus en ik zie heel afentoe een beetje bloed in mijn inlegkruisje,, ik maak niet meer druk hoor... positief is positief . Wel onwijs bedankt voor die lieve berichtjes Liefs,,,, Heb jij trouwens symptomen dat je eventueel zwanger bent?
@trees thanx! ga dan denk ik toch voor die! @ gill, graag gedaan hoor, daar is een forum voor! ja voel van alles... vanaf ei steekjes in me boobs, zijkant doet zeer, vooral de linker (vreemd?) die is hard aan de zijkant en gevoeliger dan rechts, opgezette klier denk ik. toen kreeg ik zaterdag een soort ongigevoel en dacht ik o, nou jammer... maar was van korte duur, ging gelukkig weer weg! nu vandaag en gister voel ik onderin wat zeuren maar anders dan ongi gevoel. en had wk na ei een beetje roze verlies s'avonds, ook nog nooit eerder gehad! Voel me prima verder, geen opgette buik wat ik normaal wel heb voor nod, dus ben heel benieuwd. deze ronde voelt voor mij heel anders dan voorgaande maanden. Maar hou er wel rekening mee dat het allemaal valsspelen kan zijn hoor! we wachten nog even geduldig af! Hoe voel jij je, wat zijn jouw symptomen? liefs humm
hummie, ik heb alleen ervaring met die van 2 voor 5 euro en ik vind ze superduidelijk. over die van 9 euro heb ik al vage lijntjes gelezen en dan niet zwanger zijn.
ik ken die nieuwe niet maar ik had met de 2 voor 5 euro testen 4 dagen voor nod al 2 hele dikke strepen
@hummie... die 2 voor 5 euro zijn super.. helaas waren ze vandaag hier uitverkocht.. heb dus die 2 voor 9 euri maar meegenomen.. ga er morgen maar s 1 doen.. ben benieuwd..
@ berbel, tinkerbell en bruisje, ok ik ben overtuigd, klinkt allemaal positief, ga die doen! thanx, liefs humm
oehhhh spannend meis, laten weten he? dek eraan dat je wel te vroeg kan testen, of is je cyclus onregelmatig? x
nou vanmorgen achter elkaar de testen allebei gedaan met zelfde urine.. onderste eerst.. (brede gedeelte is in het echt wel te zien.) bovenste daarna direct gedaan.. pffff en nu? daar wordt je toch niet goed van?!
ja heel vervelend meid die onzekerheid bah! zou gauw een andere test halen, 2 voor 5 euro misschien? als ze er weer znijn tenminste... ben benieuwd. Misschien een beetje te vroeg getest?
hier is het niet meer nodig helaas.... negatief getest met dipstick matcare en lichtbruin verlies vanochtend (vandaar 1 dag eerder getest!) jammer, baal best.... door naar een frisse nwe ronde!
oh hummie balen meis... zal hier idd wel te vroeg zijn dan.. ik wacht nog een paar dagen.. anders is de teleurstelling zo groot.. s kijken of ik tot zondag kan wachten.. vast niet..ik hou je op de hoogte.. en kop op he...