Ik heb wondfo testen bestelt op internet en heb sinds 2 dagen overdag een tuurstreep maar sochtends niks te zien, heeft iemand hier ervaring mee? en met deze testen? ze zien er precies het zelfde uit als die van de k2v5 wordt er echt onzeker van zit op 10dpo trouwens
Ik heb ze ook besteld bij mijn ovu testen, heb overal gelezen dat ze hetzelfde zijn. Er zijn dames die overdag positieve lijntjes plassen en niet 's ochtends.. Dus het kan heel goed dat je zwanger bent. Ik ben wel nieuwsgierig naar je lijntje en wil ook wel meekijken als je twijfelt! Dus je test plaatsen met een fotootje mag altijd. Ik duim in ieder geval voor je.
Deze heb ik vanochtend. Maar moet er eerlijkheidshalve bijzeggen dat ik vorige maand in de eerste week na menstruatie hier ook een licht streepje mee kreeg. Was niet mijn eisprong overigens!! De lh test was positief wat ik vreemd vond en een predictor en kv er tegenaan gegooid. Beiden streepjes op te zien... Was niet zwanger. Bloedonderzoek hcg 2. Dus ik vermoed dat ik af en toe een streepjesplasser ben. Of dat nu ook zo is, weet ik niet. Temp vanochtend wel omhoog. Spannend
oohh jaa ik ken het heb ook wel vaker een streepje gehad tuur, maar heb nu ook een goed gevoel, mijn temp was ook vandaag omhoog gegaan blijft toch allemaal spannend en stiekem hopen maar we hebben nog ff voor onze nod wie weet! maar denk dat ik vanmidag toch even de kruitvat ga halen voor de zekerheid
Ik zie niets (er bijgezegd te hebben dat k geen tuurder ben en ik de foto een beetje donker vind). Misschien morgenochtend eens met ochtendurine?
Het zijn inderdaad dezelfde als de kruitvat testen, ik heb ze ook gebruikt en even knal als de kruitvat test. Succes☺️
Op de kv testen staat ook wondfo dus zou idd hetzelfde moeten zijn. Ik zie overigens geen streepje op je test.