Hoi, Ik heb even advies nodig. Gisteren ben ik begonnen met ovulatietesten. Gisteren helemaal geen streep gehad en vandaag dit resultaat gekregen, is dit nu positief of niet? Vandaag klussen of niet ? Dank jullie wel!! Groetjes, Chaymi
Ik heb deze ovulatietesten nooit gebruikt, maar wel heeeel veel andere. De teststreep moet mínstens even donker zijn als de controlestreep en eigenlijk donkerder. Dus je moet nog even doortesten
Ik zou zowiezo klussen En volgende ronden deze testen niet meer nemen Ik heb paar keet de CB. En deze tegelijk gebruikt CB gaf een smiley en deze een lichte streep Sorry ik vind deze niet duidelijk en vertrouwd genoeg
Kan inderdaad donkerder, klussen kan uiteraard nooit kwaad, die zwemmertjes kunnen maar klaar staan Ik gebruikte ook steeds ovulatietesten en deden het vanaf de positieve ovulatietest. Tot de laatste twee maal, toen enkele malen ook voor de positieve ovulatietest geklust en was dus twee keer raak.
Dames dank jullie wel voor de feedback en tips... Morgen gewoon weer doortesten en de CB test gebruiken de volgende keer !! Ik houd jullie op de hoogte!!
Vandaag derde dag op rij van ovu testen en vandaag ziet ie er zo uit... Wat denken jullie? Gisteren nog geklust trouwens... Thx, Chaymaa
@smiley3 ==> dank je wel... zullen we zekers doen... ben benieuwd... volgens een app op de tel was ie gisteren, dus veel te vroeg en heb 2 maanden volgens die app gewerkt, stomme ik.. kijk of het zo beter gaat .
Niet stomme jij Een app weet niet hoe je lichaam in elkaar zit, dat is een berekening.... Een ovutest weet dat wel Volgens mijn app zou me ei dag later zijn hihi En me ovutest gaf dag eerder aan..
Aha, inderdaad... das waar... gelukkig dat ik op zwangerschapspagina kwam want dr ging een wereld voor me open
Dames, net weer getest en dit was het resultaat... Negatief dus... .. Gisteren geklust en pijn dat het deed, maar goed tis voor een goed doel he... Vandaag erg pijn in mijn onderbuik, kan mijn buik niet intrekken van de pijn.. Hoop dat het wel raak is deze keer... ben benieuwd..
Is idd je ei geweest gister! Of vandaag kan ook natuurlijk. Tijdens je eisprong kan sex idd pijn doen ik had dat ook altijd. Nu ove 2 weken een knaller!
Nou ja ze zeggen da het niet zo goed is hè? Ik had het de ronde voordat het raak was wel gedaa en de ronde dat het raak was een dag ertussen gelaten. Eigenlijk staat er nu al iets klaar en dan is het misschien verstandiger om morgen weer sex te hebben. Dan mis je zeker weten niks. Want stel je voor je ei is net iets later.
Nou dan geef ik hem vandaag rust en kan die morgen weer aan de slag ... Het is allemaal nog steeds erg pijnlijk.... buik intrekken doet pijn en zeurende pijn in mijn onderbuik blijft..