Gelovig (christelijk) en zwangerschapswens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nelroos, 15 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelroos

Nelroos Lid

15 sep 2014
    91
    0
    6
    Ontwerpt en maakt handmade trouw- & geboortekaarte
    het Noorden
    Ha dames,

Ik vroeg mij af of er onder jullie ook vrouwen zijn die net zoals ik christelijk zijn (en een zwangerschapswens hebben). Ik merk bij mijzelf dat ik in mijn gebeden heel veel voor een zwangerschap aan het bidden ben, het vult mijn hoofd nogal ;) Dus ik zou het fijn vinden om (en dat bedoel ik helemaal niet zweverig, het lijkt mij gewoon fijn) ook voor anderen te kunnen bidden die ook zwanger proberen te worden. Om niet alleen aan mijzelf te denken, maar ook aan anderen. En wellicht dat anderen hier ook aan mee willen doen, dat we in onze gebeden aan elkaar denken en ook voor elkaar bidden. Gedeelde smart is halve smart ;)

Ik hoor het graag!
    Groetjes :)

2. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Wat bijzonder dat jr het geloof aanroept om een zwangerschap te bespoedigen. En heel tof dat je dat hier post!
    Zelf ben ik rooms-katholiek maar niet praktiserend. Ben dus wel gedoopt en alles maar doe er niks tot weinig mee.

Ik hoop dat je gebed snel gehoord mag worden en dat je snel een goede zwangerschap mag door maken!

Succes met je zoektocht naar andere gelovigen!

3. Pompelmoes

13 jan 2013
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Wat een ontzettend lief gebaar dat je dit wilt voor anderen. Ben zelf ook gelovig en vind bidden zeer belangrijk en ja ook als het gaat om een kinderwens :)

4. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Ik ben ook een christen. Fijn dat je dit samen met God kunt doen. Ik hoop dat je gebed snel verhoord wordt. :) Hoe lang zijn jullie al bezig?

5. Nelroos

Nelroos Lid

15 sep 2014
    91
    0
    6
    het Noorden
    @talkingchair: we zitten nu in de vierde ronde :) Nog niet zo erg lang dus, maar ik hoop elke maand al op een positieve test! Ik vind het zo moeilijk dat je helemaal niet kunt weten wanneer het eindelijk raak zal zijn... dat loslaten vind ik best wel pittig. Daarom helpt het mij vaak wel om er voor te bidden :)

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Wil je vanavond graag meenemen in ons avondgebed :)

7. Nelroos

Nelroos Lid

15 sep 2014
    91
    0
    6
    het Noorden
    Dat vind ik prachtig, Paula1984! Dankjewel :)

8. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Er is ook een prive groep met mede Christenen die voor elkaar bidden!
    Zal hem eens opzoeken voor je

9. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Wij zijn via ICSI zwanger geworden en heb ook, zeker de laatste zwangerschap, veel gebeden of Hij wilde doen wat goed voor ons was. (wel of geen zwangerschap). Ik bleek zwanger en heb er nu ook veel vertrouwen in dat God dit kindje echt bij ons wil hebben.

10. Wenda

Wenda Fanatiek lid

12 dec 2013
    2.431
    1.398
    113
    Gelderland
    Ik weet hoe lastig het is om het los te laten. Heb nu zelf een kindje en weet hoe mooi het is. Ik gun het iedereen ook zo. Ik zal ook voor je bidden

11. Nelroos

Nelroos Lid

15 sep 2014
    91
    0
    6
    het Noorden
    Al jullie lieve reacties ontroeren me :)

12. zusje84

zusje84 Bekend lid

6 dec 2014
    984
    90
    28
    (Inval)leerkracht basisonderwijs
    In de buurt van Rott
    Ik ben ook Christen. Sinds 2 jaar weer een stuk actiever dan daarvoor. In die zin, dat ik nu vaker naar de kerk ga en iedere avond bid voor het slapen gaan.
    Vanaf dat ik ben gestopt met de pil, bid ik voor een zwangerschap. Het was me gegeven, maar ook weet afgenomen (ma). Een paar maanden later heb ik mijn kat van 17 ook nog eens in moeten laten slapen. Da was voor mij de druppel, waardoor ik ervaar dat mijn geloof behoorlijk op de proef wordt gesteld. Het mooie was wel, dat ik nog meer mijn troost bij God zocht.

Nog steeds bid ik iedere avond dat ons een gezond kindje gegund is en ook voor anderen, daar ik weet dat het bij sommigen nog moeizamer gaat dan bij mij.
    Ik weet dat ik op Hem moet vertrouwen, Hij weet immers wat het beste is voor mij. Maar dit is soms zo verrekte moeilijk!

13. StrayCat

StrayCat Fanatiek lid

2 jul 2014
    1.298
    4
    38
    Wat lief. Ik ben zelf niet Christelijk. Ik ben wel heel erg spiritueel. Ik geloof in de wet van het universum en die vraag ik ook heel vaak of dat mij wil helpen. Ik vind het fantastisch dat je aan ons allemaal denkt.

14. uil85

uil85 Actief lid

19 feb 2013
    320
    12
    18
    Ik zit bij het clubje christelijke dames wat hierboven ook al genoemd werd... En ik kan het je aanbevelen. Het is erg gezellig, wordt over van alles en nog wat gekletst, maar we bidden en bemoedigen elkaar ook.. Van harte welkom!

15. Nelroos

Nelroos Lid

15 sep 2014
    91
    0
    6
    het Noorden
    Hoe kan ik lid worden, Uil85? :)

16. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier ook een Christelijk stel met 2 kinderen. Nu een jaar van veel spanning achter de rug ( werkeloos, verhuisd, nieuwe baan etc ) en een enorm grote wens voor nog een 3e kindje. Voor de zekerheid en vastigheid willen we nog even wachten met onze wens aangezien we over een half jaar weer meoten verhuizen, en ik heb heel veel moeite met anti conceptie. Het voelt voor mij heel fout om de pil te slikken, elke avond heb ik er afkeer van maar niet slikken is nu iets teveel risico. Tussen de kinderen door slikte ik nooit AC namelijk en hielden we ons aan de natuurlijke cyclus. Dat voelt voor ons veel natuurlijker als 'heel de maand door mogen en een pil slikken'

17. Nelroos

Nelroos Lid

15 sep 2014
    91
    0
    6
    het Noorden
    Ik zal vanavond in mijn gebeden aan jullie allemaal denken. Ook aan de mensen die nu niet proberen zwanger te worden, maar die voor mij willen bidden. Want ik ben jullie erg dankbaar!

18. Jughi

Jughi Bekend lid

28 okt 2014
    710
    1
    0
    Ik ben katholiek, zou ook graag lid willen worden van de club. Kan alleen Niet vinden hoe?

19. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Zelf ben ik niet gelovig, maar ik vind het een prachtig gebaar dat je voor de andere vrouwen hier wilt bidden.
    Ik wens voor jou dat het je lukt spoedig zwanger te worden en over een tijdje een kindje te mogen verwelkomen.

Deel Deze Pagina