Positieve en negatieve test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Hotmxmx, Jul 16, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hotmxmx

Hotmxmx Nieuw lid

Jul 16, 2021
    1
    0
    1
    Female
    Hey mama’s ,
    De afgelopen dagen zat ik de hele tijd met een raar gevoel in mijn buik. Ook ben is mijn menstruatie nu een paar dagen laat. Gisterochtend bedacht ik me toch maar om even een test te doen. De Clearblue 1 minuut test was het. De eerste minuut was nog niet echt iets zichtbaar, ik ging er dus van uit dat ik niet zwanger ben en legde de test even weg. Ongeveer een half uurtje later keek ik nog een keer en ik zag toch echt heel erg duidelijk een plusje. Ik ben gelijk op de fiets gestapt naar Kruidvat om 2 extra testen te halen. 1e heb ik gelijk erna gedaan. Waar ‘niet zwanger’ uit kwam. Ik dacht het zou kunnen dat het HCG hormoon onvoldoende aanwezig is aangezien dit geen ochtendplasje meer was. De 2e test heb ik nu deze ochtend gedaan en die zegt ook ‘niet zwanger’. Hebben jullie hier misschien ervaring mee? Moet ik nou nog een test gaan halen? Ben ik nou wel of niet zwanger ?
    image.jpg
    image.jpg

2. shirley1987

shirley1987 VIP lid

Jul 6, 2011
    5,392
    2,113
    113
    Ik zou kruidvat 2 voor 5 euro halen. Of predictor express.

de blauwe plus testen (van eigenlijk alle merken, Kruidvat early, cb etc) geven vals positief.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Wat jammer.
    Ik vermoed dat de cb plus vals is omdat het een pennestreep is.
    Die komen heel vaak op deze test na afleestijd

4. WinMom90

WinMom90 VIP lid

Jul 9, 2021
    5,514
    4,312
    113
    Female
    Nederland
    De plus testen geven inderdaad vaak vals positief..

K2v5 of action testen zullen je duidelijkheid geven :)

5. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

Apr 26, 2016
    2,394
    1,205
    113
    Female
    Hoi,
    Ik heb dit ook een aantal keren met de plus test van cb gehad. Deze testen geven helaas vaak een plusje met een dunne streep na afleestijd en ik was dan helaas niet zwanger.

Share This Page