Hoi allemaal, Afgelopen maand heb ik voor t laatst de pil geslikt omdat we voor een 2e kindje willen gaan. Op 7 juli(dag 1) werd ik ongesteld en uitgaande van een cyclus van 28 dagen zou ik dus aanstaande maandag ong moeten worden. Nu heb ik sinds afgelopen woensdag(dag 23) tot vandaag (dag 25) licht roze bloed met een beetje slijm erbij. Ik kan de hele dag met 1 inlegkruisje voort dus t is niet noemenswaardig, maar toch. Hebben jullie enig idee of dit nog een innestelingsbloeding kan zijn? Ik wacht met smart op mijn zwangerschapstest van Mat Care die morgen binnen zal komen, dan weten we meer, maar voor nu wilde ik graag even weten wat jullie ervan denken. Bij mijn eerste kindje ben ik ook 3 maanden ongesteld gebleven ondanks een zwangerschap( we kwamen er pas na 8 weken achter vanwege een eenmalige misselijkheidsaanval)....... Uiteraard hebben we halverwege de maand zo rond de ovulatie dus uitgebreid en regelmatig geklust. Bij de eerste was het de 2e keer na ruim 14 jaar pilgebruik raak. Natuurlijk hoop ik op een in een keer raak poging, maar als t langer gaat duren is t natuurlijk ook niet erg. _________________
Lopen we gelijk op Het kan van alles geweest zijn. Je ei, een innesteling, klusbloed, gewoon zomaar bloed. Er valt helaas niets over te zeggen! Je kan ook nog aan het ontpillen zijn. Gewoon maandag testen, dan weet je meer!
Het zou inderdaad gewoon een aankomende ongesteldheid kunnen zijn aangezien het de eerste ronde is en elk lichaam reageerd daar anders op. Maar als je zelf al schrijft dat je bij je vorige zwangerschap gewoon ongesteld werd kan het dus nog alle kanten uit. Dat je van de eerste snel zwanger was wil overigens niet zeggen dat het bij de 2e ok zo snel raak is helaas. Maar ikz al voor je duimen dat je morgen een positieve test hebt!
Weet inmiddels meer: Ben niet zwanger........had inmiddels al een wat heftiger bloedverlies dus wist t eigenlijk al. Mn cyclus is in ieder geval wel weer op gang en duurt maar 24 dagen dus volgende maand op de vakantie gaan we er weer voor oefenen.