hai meiden 2 dagen geleden al topic geplaatst die ik niet terug kan vinden dus ik zal wel blind zijn hier een nieuwe (3e ovutest) de bovenste is van eergisteren de middelste van gisteren en de onderste van vandaag!! is deze positief want ik denk van wel!!! maar wil wat meer zekerheid want me ervaring met ovulatietesten is bijna 0 want ben pas deze cyclus begonnen! de ene in negatief is de test van vandaag! ik hoop dat de foto in het negatief toch positief is! (sorry dat moest ik even kwijt) Liefs shy girl!
jippie nou hou ik dus testen over voor de volgende ronde (hopelijk zijn die testen dus overbodig en komt er geen volgende ronde!) thnx meiden nu weet ik dus hoe een posi ovu test eruit ziet moet ik morgen nou weer eens testen of het dan nog een knallende knaller word of moet ie dan lichter zijn of is nu nog testen overbodig? liefs en bedankt!
je kunt morgen ook nog even testen om te kijken of je test lichter is (dan is je eitje gesprongen) of dat hij even of nog donkerder is dan komt hij binnen 24 tot 48 uur. heel veel succes en ik zal alvast lekker gaan klussen als ik jou was
als hij morgen lichter is, ben ik dan niet vruchtbaar meer? en als hij morgen donkerder is dan komt hij binnen 24-48 uur? en wat nou als hij hetzelfde blijft (sorry voor alle vragen wou het alvast weten!) ik doe morgenmiddag nog een test! of moet die sochtends gedaan worden omdat hij al positief is dat er niet TE lang tussen moet zitten (met me tweede plasje dan, eerste is niet goed geloof ik, te geconcentreerd) uitleg alsjeblieft? dan weet ik waar ik morgen aan toe ben
Even een kanttekening....Je gebruikt de Kruidvat Ovulatietesten. Die staan er helaas om bekend dat ze bij veel vrouwen soms wel 5 dagen achter elkaar knalpositief geven. Dus niet schrikken wanneer jou dat overkomt. Het enige nadeel daarvan is dat je dan niet precies weet wanneer je ei springt, dus je kunt het beste de komende week nog door blijven klussen. Succes!