Is deze ovulatietest positief en kan ik vandaag m'n eisprong hebben gevoeld?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meris, 9 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Hoihoi,

Ivm vakantie heb ik een paar dagen niet kunnen testen. Bij aankomst thuis heb ik gelijk een ovulatietest gedaan. Ik had nl het vermoeden onderweg in de auto misschien mijn eisprong te hebben gevoeld. Ik had een paar flinke felle steken links onderin.
    Ik weet dat je ei springt zo'n 24 uur na een positieve test. Ik weet dus niet hoe hij er gister uit had gezien.
    Maar deze oogt toch ook nog vrij positief?

Alvast bedankt voor jullie mening.

2. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh en rechts is controle streep, links test

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Hij is idd positief dus ik vetwacht dat morgen of overmorgen het eitje zal springen.
    Hetgeen je gevoeld hebt is de laatste groeispurt van het ei geweest.
    Vaak denkt men bij pijn aan de eisprong zelf maar blijkt de sprong een aantal dagen daarna pas te zijn (opgemerkt door echo's en/of tempen).

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Ik zou zeggen veel plezier, deze is positief

5. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Ik begrijp dat je het best om de dag gemeenschap kan hebben om de meeste kans te maken. Kan ik dat dan het best vandaag en overmorgen doen? Of morgen en woensdag? Wellicht was mijn test van gister wel nog positiever... Wat een idee, aan een ander vragen wanneer we 'het' het beste kunnen doen 😂

Ik las zo vaak dat vrouwen hun eisprong voelden. Nu lette ik daar nooit op, dus ik dacht dat zou best kunnen. Maar ik voel hem nu waarschijnlijk dus groeien. Bedankt voor de info 👍🏻

6. Shiva80

Shiva80 Niet meer actief

Hop hop aan het werk jullie! :D

7. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zaad kan lang blijven leven dus een keer 2 dgn ertussen is geen probleem... Dus vanavond en dan wanneer jullie nog zin hebben maar in principe is vanavond genoeg. Have fun!

8. YasmijnN

YasmijnN Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.706
    444
    83
    Vrouw
    Om de dag klussen vanaf nu zou ik zeggen :)

9. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik had vanmorgen ook een positieve test. Gisteravond vond ik hem ook al positief dus toen maar even gezellig gemaakt met manlief.
    Maar omdat de test vanmorgen pas echt knalde vraag ik me nu eigenlijk hetzelfde af.
    Wanneer nu weer doen? Wij gaan het straks gewoon nog een keer doen. Ipv om de 2 dagen. We zien wel waar het heen gaat over 2 weken.
    Spannend weer.

10. Toet85

Toet85 Actief lid

9 jul 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat je zelf prettig vind. Ik vond dat 'moeten' echt helemaal niets dus als ik het in jou geval gisteren had gedaan en nu positieve test zou ik het daarbij laten......Zo ben ik overigens ook zwanger geworden, vrijdagavond seks, pas laat zondag of anders maandag eisprong gehad en zwanger....
    Maar goed, dat is heel erg persoonlijk!

11. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wij vinden dat 'moeten' helemaal niet erg hoor! We zijn dol op elkaar dat maakt het misschien niet zo moeilijk.
    We wachten af wat het gaat worden over 2 weken en anders 'moeten' we verder voor de volgende rondes. Wat ook niet erg is!
    Wel spannend nu met die testen erbij. Erg mooi om te zien waar die piek zit. We wachten af, en genieten gewoon verder van elkaar.

12. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Hier is dat ook zo, wij vrijen heel veek en heel vaak en altijd spontaan maakt alles eens zo leuk he 😊

13. lietjuh

lietjuh Bekend lid

9 mrt 2015
    903
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik vond het juist nu met die positieve test heel spannend met elkaar. Gaf mij een Veel specialer gevoel hoor. En op andere dagen kunnen we ook niet van elkaar afblijven haha.
    Wel spannend nu, we zitten samen op het wachtbankje.

14. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    We hebben het gezellig gehad hoor vannacht. Ik voelde gisteravond ook nog die felle steken links onderin en nu niet meer. Misschien is m'n eisprong al geweest. Ik las hier ergens dat in de lente/zomer je ei 's nachts of in de vroege morgen springt (en in de middag/ begin avond in herfst en winter).
    Dat worden 2 lange wachtweken.. Ik ben van nature niet zo gezegend met veel geduld 😬

Deel Deze Pagina