Zwangerschapstest wanneer?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Susannelilian, Aug 2, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Aha, vandaar dat het zo warrig overkomt.

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Als je alleen maar oordeelt zonder dat je de feiten kent houd dan gewoon je mond. Ik heb na dit belachelijke bericht ook geen zin meer om te reageren of om dingen uit te leggen.

3. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Hierbij vergeet je aan te geven dat ik al veel temp ervaring heb en dat mijn cyclus al erg lang duurde en ik wel signalen van een eisprong had gehad.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Fijn dat je er dat nog ff bij vermeld ;)
    Dan is het verhaal zo compleet :D

5. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Jij bedankt voor de toelichting. :D

6. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Wel advies vragen maar je reageert zelf erg bot jammer hoor

7. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Omdat jij meteen oordeelt en beweert dat ik maar wat doe. Je kan ook eerst vragen stellen voordat je oordeelt.

8. Toet85

Toet85 Actief lid

Jul 9, 2015
    459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je de reactie van Hilly gelezen? Dan snap ik dat ze zo bot reageert..... Af en toe begrip voor de auteur van het bericht zou wel fijn zijn want ik zie het in zoveel onderwerpen terug komen en altijd dezelfde personen die gewoon heel harteloos reageren naar diegene die een vraag stelt of iets voorlegt. Diegene heeft misschien veel ervaring maar de auteur van een berichtje vaak niet en vraagt niet voor niets advies oid. Het zou van mij allemaal iets vriendelijker mogen en vaak gaat het goed maar vaak dezelfde reageren niet leuk, vind ik....

9. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

Jul 23, 2014
    3,018
    64
    48
    Female
    Hilversum
    Het zijn wel de gene met de meeste ervaring en een nuchtere kijk erop kijk als je geen meningen wilt van andere vraag dan niks want de één vind dit en de ander dat moet je tegen kunnen anders niks vragen hier... + leg je verhaal duidelijk uit voor je een vraag stelt scheelt een hoop verwarring...

10. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0

Dankje Toet!

11. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Volgens mij ben ik hier wel 1 van degene met de meeste ervaring! En als er onduidelijkheden zijn dan lijkt het mij niet meer dan normaal dat je vragen stelt ipv oordeelt. Maar laten we hier maar mee ophouden, heb hier geen zin meer in en laten we het hier gewoon gezellig houden en elkaar respecteren.

12. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Had net bij het plassen ineens weer een behoorlijk sliert slijm, was volledig doorzichtig/wit. Weet nou echt niet meer wat te denken, kan nou toch mijn eisprong er alsnog aan komen ondanks de utro? En voel ook al een tijdjeaf en toe een soort fladder in mijn buik, dat is ook nieuw. Pffff, word echt gek van mijn lijf!

13. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Wat ik al wist is net bevestigd: niet zwanger. Ben zo teleurgesteld! De urine was niet zo geconcentreerd en er zaten deeltjes utrogestan in, maar dat maakt natuurlijk niet uit, al maak ik mezelf graag wijs dat dit wel invloed heeft. Tenzij ik voor die tijd ongesteld word of mijn temperatuur verder daalt wil ik donderdag toch nog een keer een test doen, al weet ik ook wel dat ik gewoon niet zwanger ben. Was ook te mooi om waar te zijn.

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Balen maar donderdag nog een kans.
    Kleine tip, voor het plassen eerst "daar" ff goed schoonmaken met wc papier. Dan krijg je wat minder utro-resten in je urine.

15. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Denk je echt dat ik nog een kans heb dan? Met die 2 voor €5 had ik toch zeker al een licht streepje moeten zien? En kan de utro toch invloed hebben? Bedankt voor de tip van het schoonmaken beneden!

16. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee utro heeft geen effect.
    En het is nog steeds niet zeker dat je ei 12 dagen geleden was. Stel dat hij toch later was dan is je nod ook later en zit je nu nog niet op 12 dpo

17. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    #37 Susannelilian, Aug 4, 2015
    Last edited: Aug 4, 2015
    Maar de utro houdt de eisprong toch tegen, dus dan kan mijn eisprong toch niet later geweest zijn? Heb later ook geen tekenen van een eisprong gehad en heb nu echt last van buikpijn/misselijkheid en rommelende darmen, dus denk dat ik zoals altijd al wel voor het stoppen met de utro ongesteld word. Wanneer zou jij ervan uitgaan dat je echt niet zwanger bent en stoppen met de utro als je niet uit jezelf ongesteld zou worden?

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,933
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee ik zei, de utro kan een eisprong tegenhouden.
    Ik zou in jouw geval tot 20 dpo doorgaan met utro en als de test san nog negatief is, stoppen met utro.

Normaal stop je bij 15 dpo maar dan weet je ook zeker dat je ei geweest is en dat weet je nu niet.

19. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Oké, dan ga ik dat doen. Tenminste als ik niet voor die tijd al ongesteld word, want de symptomen zijn er zoals ik in mijn laatste bericht aangepast heb al volop ineens!

20. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Ben nu echt misselijk, maar zal wel door de utrogestan komen, want er tussendoor voelt het ook alsof ik last heb van menstruatiepijn. Voel me in ieder geval helemaal niet lekker, ook af en toe rug- en hoofdpijn. Dan lijkt mij dat het het wel een menstruatie moet betekenen, anders had ik al wel positief getest toch?

Share This Page