Zwangerschapstest wanneer?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Susannelilian, 2 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Zo, heb gelijk even extra utrogestan besteld, kan het morgen ophalen. Dan kan ik in ieder geval een week langer doorgaan, tenzij ik daarvoor al ongesteld word natuurlijk.

2. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Als mijn eisprong later was dan heb ik denk ik helemaal geen kans, want hebben alleen 5 dagen na de vermoedelijke eisprong nog geklust. We waren al zo lang om de dag aan het klussen dat we er allebei wel klaar mee waren. Hebben dus alleen de avond dat ik overdag de steek onderin mijn buik voelde nog geklust, dus als mijn ei 1 tot 2 dagen daarvoor gesprongen is dan kan ik helemaal niet zwanger zijn. Nou ja, ga in ieder geval tm donderdag door met de utrogestan als de menstruatie niet voor die tijd al door de utro heen breekt.

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    De test was weer negatief. Denk je echt dat het nog zin heeft om door te gaan met de utrogestan RoGiJuLi?

Heb wel schoongemaakt van onderen, maar de urine was nog steeds erg troebel. Heb het weg gegooid en het tweede deel van de plas gebruikt, maar deze was zo mogelijk nog troebeler en bovenin het bekertje zaten de hulsjes van de bollen. Kan dit nog invloed gehad hebben op het testresultaat? Pfffffff, zal blij zijn als we straks weer naar het ziekenhuis gaan, dan krijg ik tenminste weer hulp en echo's. Dit is echt killing!

4. Tess27

Tess27 Fanatiek lid

31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Utro geeft geen ander resultaat. Heb al zo vaak moeten testen met utro d'r bij na tp ;) , jammer ! :(

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Nee utro heeft geen invloed op het testresultaat.
    Hoeveel dpo zit je nu ongeveer?

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Als ik uit ga van de eisprong de dag voor de 36.5 (wat FF ook met een stippellijn aangeeft) dan zit ik vandaag al op 14 dpo.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou het nog een dag of 3 aankijken en is de test dan nog nega dan stoppen met de utro.

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #48 Susannelilian, 6 aug 2015
    Laatst bewerkt: 6 aug 2015
    En daarna word ik zeker ongesteld? Heeft het langer gebruiken geen effect op mijn komende cycli? Ga dan zaterdag of zondag nog 1 keer testen en daarna stoppen met de bollen. Heb al meerdere dagen regelmatig een soort fladder in mijn buik, is weer iets nieuws. Verder kwaaltjes van de utro.

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Een paar dagen na het stoppen wordt je ongi.
    Nee heeft geen invloed op je volgende cyclus.

10. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Ook als ik toch geen eisprong gehad heb?

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Ja dan wordt je ook ongi door het opgebouwde slijmvlies door de utro

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Normaal werd ik al tijdens het gebruik ongesteld, maar dat kan nu zeker niet als ik geen eisprong gehad heb?

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Geen idee. Zo ervaren/ongelezen ben ik helaas niet.

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Zal wel niet dan, anders had ik al lang bloedverlies gehad. Ga zondag dan nog 1 keer testen en dan kan ik eindelijk stoppen met die stomme bollen. Zal dan wel testen voor het inbrengen van de bollen, dan heb ik ook geen last van restjes utro in de urine.

15. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meid wat spannend zeg ik duim!!!

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Lief van je, maar het is echt niet raak hoor, anders had ik al lang een positieve test moeten hebben. Heb waarschijnlijk geen eisprong gehad omdat ik te vroeg ben begonnen met de utrogestan of omdat ik sowieso geen eisprong had gekregen door mijn pco.

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Zou fijn zijn als het toch zo was.
    Toch weer even spannend he voor een 2e

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Zeker, maar ondanks dat ik tegen beter weten in toch nog hoop heb, probeer ik mezelf geen illusies meer te maken. Is super spannend! Mijn man vindt het allemaal een stuk minder spannend omdat we Eva al hebben, maar bij mij is het toch weer net als voordat we Eva hadden. Ondanks dat we nog niet weer aan IVF begonnen zijn ging ik er echt vol voor deze ronde en was het echt een grote teleurstelling toen ik negatief testte. Dan maar hopen dat het met IVF wel snel raak mag zijn...

19. Logan

Logan Niet meer actief

En jij valt onder degene met een grote mond zonder goede reden. Wat kan jij vies gemeen zijn zeg...

20. Logan

Logan Niet meer actief

Wat balen dat je test negatief is! En hartstikke logisch dat het spannend is weer. Succes met jullie traject. :)

Deel Deze Pagina