Volgens mij zie ik wel wat, al lijkt het iets meer naar rechts te staan ipv in het midden.. maar dat doet de controlestreep ook.. spannend!
Mee eens. De test is erg geel uitgeslagen al, dus al lang opgedroogd? Is dit een DA-test? Heb ik destijds ook gedaan en er werd me door de DA-drogistverkoopster op het hart gedrukt de test echt binnen de maximale afleestijd af te lezen.
Deze foto is niet van binnen 10 min. Ik ken deze test en zo opgedroogd en geel ziet hij er niet binnen 10 min uit. Waar zit je in je cyclus?
Jup, mee eens met bovenstaande. De test is te geel en de controlestreep te paars ipv roze. Zegt natuurlijk niet dat je niet zwanger bent, misschien heb je heel vroeg getest?? Dan kan het alsnog natuurlijk! Maar dan kun je het beste een paar dagen wachten en testen met ochtendurine! Succes en ik duim voor je!
Klopt, is 4 dagen voor nod getest .. Mijn vriend zag iets en ik niks. ( ik vond het er ook meer raar onduidelijk uit zien en niet betrouwbaar. ) mijn vriend wou wat duidelijkheid. Ik wacht met testen, tot einde van de week. Bedankt voor jullie reacties.
4 dagen voor nod??? Op 23 sept zeg je dat je toen 6 dagen voor nod zat. Dan zou je nod dus op 29 sept zijn en (uitgaande dat je toen ongi werd) zit je nu pas op cyclusdag 14. Ik snap het ff niet meer.