Ik breek even in met een nieuwe topic alleen voor de foto's van de testen. Daarna ga ik weer over in mijn oude topic. Ovulatietesten van de afgelopen dagen. Hij is nog niet positief dat weet ik. De bovenste is van 11 oktober 15:00 de 2de is van 12 oktober 15:00 de 3de is van 13 oktober 11:00 na de echo follikelmeting extra test gedaan de 4de is van 13 oktober 15:00 Hij lijkt wel heel snel op te lopen nu. Wanneer nu weer testen? Ze willen dat ik morgenavond de pregnyl zet. Ik denk zelf ook wel dat dit klopt. Als ik de test zie zou die morgen wel eens kunnen knallen. De follikel was ook al ruim 19mm En we weten dat de follikel bij mij heel snel kan springen Ik zit deze keer in de snelle cyclus want ik zit nog maar op dag 9. Die heb ik er af en toe tussen door.
Hij komt, hij komt, je eitje komt eraan♪♫ Maar zonder gekheid: test vanavond nog een keer en als die minstens zo donker is, morgen einde ochtend weer. 24-48 uur na de positiefste test zou je ei moeten springen. Aan de klus dus! (ik bedoel ook met de pregnyl, op de geplande tijd)
Nou hij mag wel echt knallen hoor, zie ook wel eens dat eitjes super groot kunnen worden.. Je bent zelf ook bang dat het elke keer niet op de juiste tijd is.. 2x per dagen testen en hopen dat hij knalt dan!!! Succes meis!!