Is dit een innestelingsbloeding?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door JSS1989, 13 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JSS1989

JSS1989 Actief lid

13 okt 2015
    418
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik ben nu 7 weken gestopt met de pil. Ik heb een cyclus van 28 dagen. 25 september was men eerste dag. Heb een ovulatietest gedaan op 8 en 9 Oktober. Piek was op 9 oktober. Nu heb ik deze ochtend een paar kleine druppels bloed gevonden in men onderbroek. Aangezien ik nooit eerder tussentijdse bloedingen heb gehad vond ik dit raar. Voor een menstruatie is dit wel heel vroeg en veel te weinig bloed want ik heb normaal een vrij regelmatige cyclus. Zelfs men eerste menstruatie na het stoppen met de pil kwam op de juiste dag en duurde even lang als tijdens de pil. Kan dit dan toevallig een innestelingsbloeding zijn zo snel al na 4 dagen?? heb vrij veel afscheiding en men buik maakt rare geluiden en heb vreemde krampjes, anders als normaal in ieder geval!:(

2. MamaDeluxe5

MamaDeluxe5 Fanatiek lid

26 sep 2014
    1.304
    0
    0
    Ik denk eerder een ovulatiebloeding.

3. Krimpie

Krimpie Actief lid

18 mei 2015
    392
    148
    43
    NULL
    NULL
    Lijkt me veel te vroeg voor een innesteling. Zegt natuurlijk niet dat het niet meer komt, maar voor innesteling is het te vroeg.
    Wie weet gewoon een tussentijdse bloeding, een gesprongen bloedvaatje... Enz...

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.942
    15.588
    113
    Nabij Utrecht
    Veel te vroeg voor innesteling.
    Je ei is op 10-11 okt pas gesprongen. Dat id dus nu 2-3 dagen geleden.
    Een vrucht nesteld zich in tussen dag 5-10.

Ik denk ook een ovulatie bloeding.

Deel Deze Pagina