Hooi hooi meiden, Eerst wil ik even zeggen dat ik dit topic ook onder een ander 'kopje' heb geplaatst. Daar heb ik alleen nog geen comments op gehad, dus ik dacht: laat ik het hier dan maar proberen Even kort samengevat mijn verhaal: begin maart heb ik mijn eisprong gehad & toen ook aardig geklust. Had het gevoel dat het dit keer raak was, maar heb toen paar dagen voor mijn NOD & 1 dag erna getest; negatief (of een heel heel heel vaag lijntje). Ik ben nooit overtijd geweest, maar deze maand toch 5 dagen later dan normaal. Als ik ongi word is het altijd 6 volle dagen & heel veel krampen. Deze maand was het pijnloos, super waterig licht roze/rood bloed (beetje tmi, sorry). Dit keer duurde het maar 3 dagen en de 3e dag was meer spotting. Ik weet dat alleen een test kan uitwijzen of ik zwanger ben of niet, maar ik vraag me af of er iemand is die ook zoiets heeft meegemaakt. & Hoe liep dat af? Ik hoor graag van jullie
Ik zou er ook een test tegenaan gooien. Niemand kan je helaas antwoord geven. Ieder verhaal en iedere persoon is anders. Hoop dat je alsnog een positieve test mag krijgen.
Hooi hooi, bedankt voor jullie reacties 😊 Ik weet dat alleen een test echt weergeeft of ik zwanger ben of niet, maar ik zou graag weten of er andere meiden/vrouwen zijn die ook zoiets hebben meegemaakt en die toen zwanger/niet zwanger bleken. Beetje verhalen horen dus ☺️
Haay, ik heb deze maand ook een super rare menstruatie gehad , misschien 2tampons in 3dagen.. normaal 2 in 2uur zeg maar . Ik zit nu in ronde 18 maar nog steeds niks.. ook ik zou als ik jou was een testje doen. En hou ons op de hoogte.
Ben je zwanger??? Helaas niets meer van je vernomen. Hoop dat je toch een dikke vette knaltest hebt gehad. Jammer dat we hem niet konden zien. Van harte gefeliciteerd en geniet ervan!