Testpoint iemand ervaring mee?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Meissie25, Aug 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

Nov 25, 2009
    817
    0
    0
    Hoi Hoi,

Ik vroeg me af of er meiden zijn die ervaring hebben met de testen van Testpoint.. Deze zijn onder andere te verkrijgen bij de Etos..

Je hebt een vroege test.. 1 voor ong. 10 euro
    en je hebt gewone testen 2 voor ongeveer 12 of 13 euro..

Ik heb deze in het verleden 1 x gehad en deze gaf toen heel duidelijk negatief aan.. zelf heb ik ook eens met kruidvat 2 voor 5 euro getest en deze zijn dan ook 2 x helemaal bij me mislukt.. vandaar dat ik nieuwschierig was of meiden de testen van Testpoint ook kennen en wie er ervaring mee heeft..!!!

Alvast bedankt xxx Carola :)

2. ichtus

ichtus VIP lid

Mar 5, 2007
    14,841
    1
    38
    gelderland(noord)
    toevallig heb ik ze vorige maand 1x gebruikt nadat ik met kv 2v5 een lichte streep had.. toen was die bij mij negatief...nog voor NOD trouwens.. ik was ook niet zwanger.. dus ook geen licht vaag streepje of iets dergelijks en ook geen indroger...

3. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

Apr 14, 2010
    775
    0
    0
    Kan me herinneren dat ik deze test ook heb gedaan aantal dagen voor mn NOD.
    Had toen na een half uur pas een heeeel licht streepje! Wist dus niet of dit nu nog telde of niet .. Dag later getest met kv2v5 en die gaven duidelijkere streepjes aan.

4. Meissie25

Meissie25 Bekend lid

Nov 25, 2009
    817
    0
    0
    Grappig he dat de meningen zo verdeeld kunnen zijn over zwangerschaps-testen :)

Kvind die van kruidvat 2voor5 juist helemaal niks ;)

Share This Page