Ik heb sinds dat ik zwanger ben een rare betje dinkerbruine vlek in me nek/keel .. ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger. Kan dit met zwangerschap te maken hebben of zit het tussen me oren hihi Hier een foto; hij zit in het begin van me nek/keel http://i61.tinypic.com/2v14t2w.jpg
Uhm, geen idee. Door je hormonen zou het denk ik wel kunnen. Zeker met het mooie weer van vorige week en als je er gevoelig voor bent.
K heb gewerkt bij een dermatoloog, en zwangere vrouwen moeten hun gezicht altijd goed insmeren met 30-50+ om zwangerschapsmasker/vlinder te voorkomen. Want het kan ontstaan door de zon en te weinig bescherming, en dat kan altijd donkerder blijven als de rest telkens als je opnieuw een bruin kleurtje krijgt! Veel vrouwen dekken hun buik af, terwijl dat eigenlijk geen kwaad kan, maar je gezicht beschermen is superbelangrijk! Want wij zagen vaak vrouwen met dit probleem
Bedankt voor jullie reacties maar zou het door de zwangerschap kunnen komen of lijkt t op heel iets anders ?
ik heb het op me voorhoofd.. maar omdat ik al een kleurtje had valt die niet zo goed op niet meer met je nek gezicht in de zon