Wie wil even meedenken?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MissFlower, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik weet het even niet meer, ik ben een maand niet aan de pil geweest wegens omstandigheden en onveilige seks gehad en volgens mij 1/2 dagen erna mijn eisprong gevoeld maar ik weet nu dus niet meer wanneer ik ongi moet worden.

wat ik wel weet:

* op mijn tel staat een herinnering op 25-10 dat ik de pil weer moet nemen maar weet ook nog dat dat eigenlijk ook al 1 of 2 dagen te laat was.
    * we hebben seks gehad op 30 en 31 okt en meende 2 nov mijn ei te voelen ( weet niet zeker)

Nu dacht ik dat ik dan dit weekend wel ongi zou worden maar dat is dus niet zo en twijfel wanneer ik het nou moet worden??

Sorry het is waarschijnlijk allemaal onduidelijk maar weet het zelf ook ff niet meer:( Wat denken jullie, wanneer moet ik toch maar eens een test wagen als ik het nog niet ben?

2. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    Als je uitgaat van 2 november ei zou ik op 16 november een testje wagen. Inderdaad een vaag verhaal, maar ik snapte hem wel hoor! ;)
    Succes!

3. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    haha gelukkig, ja idd als dat idd mijn ei was dan zou ik 14 dagen erna wel ongeveer ongi moeten worden

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zou ook uit gaan van ongeveer 14 dagen na je ei, dus inderdaad de 16e... spannend...

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja vooral omdat het beter is van niet.. maar als het wel zo is dan zie ik het echt als een cadeautje en heeft het vast zo moeten zijn.. we zijn voor beide kids minimaal een half jaar bezig geweest dus het zal vast wel niet zo zijn maar goed je weet maar nooit..

maar we wouden het eigenlijk bij 2 kids houden anders zitten we met een kamer te weinig en andere auto en kinderen zijn al duur genoeg en is natuurlijk wel pittig maar goed we zijn er beide bij geweest dus mocht het zo zijn dan gaan we er ook echt voor natuurlijk

Ik laat wel even weten hoe het verloopt

6. Tycuna

Tycuna Fanatiek lid

19 jul 2010
    1.401
    0
    0
    Spannend, Miss Flower! Nog even geduld en dan een testje wagen!! Succes meid!

7. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel erg spannend!

8. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou zeg dat wel

ik zat weer even te denken en ik meende dat ik de 19de (had toen een ochtend dienst en heb ik 1x in de 4 week) ongi was en het niet die dag geworden ben. Dus als ik dan zou rekenen vanaf 18de dan zou ik vandaag ongeveer mijn nod hebben maar mocht het idd wel mijn ei zijn geweest dan kan het dus ook wat later zijn

normaal had ik allang getest maar omdat wij niet voor een kindje bezig zijn heb ik die dingen helemaal niet in huis en de drang ook niet zo erg.. toen testte ik wel 4 dagen van te voren (en posi een keer trouwens)

9. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nog niet ongesteld

wel steeds van die krampjes maar dat heb ik al 2 dagen en dan denk ik dat ik het word maar dan heb ik gewoon wat dunnere ontlasting..

Eigenlijk word ik altijd ongesteld wakker maar goed er zijn uitzonderingen;) ik denk dat ik mijn man vandaag een testje laat halen want wil het nu gewoon weten

10. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    spannend meid...

11. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
    Spannend hoor!
    Zou zeker een mooi cadeau zijn!
    En voor die kamer enz overal is een oplossing voor.

12. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja best wel, ik denk dat de test dan gewoon stukje rust geeft.. ik denk dat ie gewoon negatief zal zijn maar als ik dat dan ook zie dan ben ik tenminste gerustgesteld en wie weet dan ook wel sneller ongesteld want ik kan het ook onbewust tegenhouden heb ik wel eens gehoord/gelezen..

mijn man gaat rond 13.00 met de hond naar de dierenarts dus denk dat ie dan ook even ergens 1 gaat halen dus later weet ik meer

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Oeoeh spannend meid!!
    Zou morgen toch maar een testje wagen als er dan nog geen ongi is...
    Liefs Laar

14. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Wat een spanning zeg.. En moeilijk hé? al dat wachten.
    Ik heb pas net mijn eisprong gehad, en moet nog tot 1 december wachten voordat ik kan testen.
    Heel veel succes, en ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijg. Zal meelezen.

15. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ja ik ga vandaag gewoon 1 doen als mijn man tenminste één haalt

heb bij mijn zoontje overdag met 4 dagen voor nod positief getest dus ik weet dat ik voor nod kan testen en ik weet nu niet wanneer mijn nod is

16. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Zo heel veel maakt het volgens mij ook niet uit.. Of het nou 1 of 2 dagen verschilt. Ik doe ook vaak een test, en weet meestal niet eens wanneer mijn NOD is, omdat ik een redelijk onregelmatige cyclus heb..
    Als je maar +- 14 dagen na de eisprong zit..

17. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nou ik heb er één gedaan en beschouw hem als negatief!

Eerst zag ik sowieso niks en later iets vaags maar dat heb ik weleens vaker gehad voor mijn 2de zwangerschap en toen was ik ook niet zwanger..

Mocht ik morgen niet ongesteld word dan doe ik die andere uit het pakje nog wel even met ochtendurine.. dit was van de middag maar ik zal vast wel ongesteld worden;)

18. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Spannend hoor! Maar bij twijfel hmm, zou het toch wel posi kunnen zijn!

Heb je er een foto van gemaakt? Ik spiek morgenochtend in ieder geval weer even in dit topic ;)

19. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    nee kan straks wel één maken maar is dan natuurlijk helemaal niet betrouwbaar

20. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83

Deel Deze Pagina