Hai. Vorige week zaterdag heb ik een positieve test gehad. Dit is de bovenste. savonds ben ik op vakantie gegaan. Hele week zekere borsten, witte afscheiding en wat krampen. Vandaag wat meer krampen, alsof er wat dwars zit. Niet pijnlijk. Ik moest net naar het toilet en voelde daarna in mijn vagina en zag licht roze afscheiding er op. Snel bij de tent een test gehaald en een paar druppels er uit geperst en zie resultaat. Had wel een knaller verwacht nu… Is dit normaal? Onderste foto is van net, echt een paar druppels er uit geperst.
De urine zal dan ook niet zo geconcentreerd zijn geweest als je blaas zo leeg was dat je eruit moest persen… zou morgen nog even een testje doen
Je baarmoedermond is sterk doorbloed als je zwanger bent, er kan een klein adertje gesprongen zijn wat zorgt voor de roze afscheiding.
Ik heb vanavond even rustig gedaan met drinken. 1 glas cola op en 4 uur later krijg ik dit. Is dit normaal met dit termijn? lichtroze / lichtbruin verlies is er nog steeds. Wel weer zere borsten gekregen.
Je urine was sowieso veel minder geconcentreerd waarschijnlijk, dat kan al veel verklaren.. Roze afscheiding kan erbij horen.. Ik zou mij op dit moment nog weinig zorgen maken zolang het geen grote hoeveelheden helder rood worden
Die tweede test is slecht ingekleurd. Als je de onderkant van de streep bekijkt lijkt hij wel degelijk donkerder. Gewoon een slechte test. Ik zou nog niet gaan wanhopen.
Je test is opgelopen. Roze afscheiding hoeft niks te betekenen, kan een beetje bloed van een gesprongen bloedvaatje zijn. En dat je test lichter is dan je had verwacht kan komen omdat je urine niet geconcentreerd was.
Lijkt toch niet zoveel verschil in te zitten. gisteren was de test veel paarser, ook de controle streep
Hmm, zo vers vind ik het er weer niet fantastisch uitzien. Probleem is alleen dat je er toch niets aan kunt doen. Het zit goed of het zit niet goed, de tijd zal het uitwijzen!
Hmm ja.. hij is inderdaad wel minder duidelijk.. het kan veel zijn. Ik ben bang dat je niets anders kan dan afwachten
Ik heb dat ook gehad... met 4 en halve week. Veel pijn in mijn buik. En ook roze/bruine afscheiding. Bij mij was de pijn gewoon het groeien van de baarmoeder. Mijn zoontje is nu 4. Ik zal met testen wel gewoon de ochtend aanhouden. Als je op verschillende tijdstippen gaat testen word je vaak alleen maar onzeker van. Ik vind je test super mooi hoor
Wat een slechte kwaliteit zijn die kv zeg! Ik zou met een predictor gaan testen. Roze verlies hoeft niet te betekenen dat het afgelopen is, ik duim dat het goed blijft gaan.