Is deze zwangerschapstest licht positief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zonnetje44, 24 aug 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje44

24 aug 2021
    12
    0
    1
    Vrouw
    Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum. Sinds een goede week heb ik klachten als: licht misselijk, hoofdpijn , duizelig lage rugpijn en rommelende darmen. Nu heb ik vandaag mijn NOD en vanochtend getest. Zien jullie misschien ook iets? Of wil ik dit alleen maar zien. Weet iemand misschien hoe ik een foto vanuit mijn galerij kan toevoegen?
    Liefs zonnetje

2. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Hallo zonnetje nou dit is reuze spannend!! Als je op "upload bestand" klikt kan je een foto vanuit je galerij plaatsten! Dan kunnen we meekijken

3. Zonnetje44

24 aug 2021
    12
    0
    1
    Vrouw
    Ooh had ik niet goed gekeken haha, dankje!
    Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Bijgevoegde bestanden:

4. Emotions

Emotions Fanatiek lid

5 jan 2019
    1.982
    2.237
    113
    Vrouw
    Ik zie hem wel. Spannend zeg! Was dit ochtendurine? En hoeveel dagen na eisprong ben je?

5. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Ik lijk wel iets te zien, maar voor NOD is het echt te licht, je zou op NOD wel duidelijker moeten hebben gezien! Ben je zeker van je eisprong? Welke merk is deze test? Stond er wat binnen de afleestijd of erna? Over twee dagen weer testen , voor nu vind ik hem helaas negatief..

6. Zonnetje44

24 aug 2021
    12
    0
    1
    Vrouw
    Ooohh nu word het wel heel spannend ja.
    Jaa dit was ochtendurine inderdaad! mijn laatste menstruatie was 27 juli meestal zit ik op 28 dagen. Ik heb mijn ovulatie niet bijgehouden maar ik dacht het wel te voelen deze keer. Dit was 9 augustus. Dus nu al 15 dagen na m'n eisprong

7. Zonnetje44

24 aug 2021
    12
    0
    1
    Vrouw
    Klopt hij is wel erg licht. Deze is van de etos de early zwangerschapstest. Dit was wel meteen na aflezen. Denk 2 minuten daarna. Ik probeer het over 2 dagen weer, bedankt voor jullie reacties!!

8. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Het is een early test dus zou verwachten, als je nu al 15dpo ben, dag ie een stuk duidelijker zou moeten zijn! Over twee dagen idd weer een testje doen! Ik duim mee

9. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    Via de latop zie ik helaas niets, maar inderdaad op je NOD zou je inmiddels duidelijker moeten testen.
    Ik zou morgen of overmogen nogmaals een gokje wagen, wellicht met de k2v5?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.913
    15.584
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zie niet zoveel helaas.
    Heb je inmiddels opnieuw getest?

11. Zonnetje44

24 aug 2021
    12
    0
    1
    Vrouw
    Vanochtend getest met de k2v5 en helaas echt negatief.:( Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Ik wacht weer 2 dagen af.

12. GabrielaH

GabrielaH Fanatiek lid

9 jun 2021
    4.863
    3.164
    113
    Vrouw
    Oh wat vervelend meid! Hmm ja het kan in principe gewoon voor komen dat je een wat langere cyclus hebt of soms zelfs een hele cyclus oversla zonder dat er iets aan de hand is! Het is natuurlijk heel jammer.. maar het is wat het is! De Kv 2voor5 testen zijn über gevoelig! En aangezien je nu al voorbij NOD bent?! zou d'r echt wel iets moeten staan ook al is het een tuurstreep wat nu pas gaat oplopen ,bij wijze van spreken. Succes meid!!

13. Zonnetje44

24 aug 2021
    12
    0
    1
    Vrouw
    Ja dat is ook zo! Bedankt voor het meekijken/denken. Ga hier zeker nog eens terugkomen:):)

Deel Deze Pagina