Hallo, Ik ben nieuw op dit forum. Sinds een goede week heb ik klachten als: licht misselijk, hoofdpijn , duizelig lage rugpijn en rommelende darmen. Nu heb ik vandaag mijn NOD en vanochtend getest. Zien jullie misschien ook iets? Of wil ik dit alleen maar zien. Weet iemand misschien hoe ik een foto vanuit mijn galerij kan toevoegen? Liefs zonnetje
Hallo zonnetje nou dit is reuze spannend!! Als je op "upload bestand" klikt kan je een foto vanuit je galerij plaatsten! Dan kunnen we meekijken
Ik lijk wel iets te zien, maar voor NOD is het echt te licht, je zou op NOD wel duidelijker moeten hebben gezien! Ben je zeker van je eisprong? Welke merk is deze test? Stond er wat binnen de afleestijd of erna? Over twee dagen weer testen , voor nu vind ik hem helaas negatief..
Ooohh nu word het wel heel spannend ja. Jaa dit was ochtendurine inderdaad! mijn laatste menstruatie was 27 juli meestal zit ik op 28 dagen. Ik heb mijn ovulatie niet bijgehouden maar ik dacht het wel te voelen deze keer. Dit was 9 augustus. Dus nu al 15 dagen na m'n eisprong
Klopt hij is wel erg licht. Deze is van de etos de early zwangerschapstest. Dit was wel meteen na aflezen. Denk 2 minuten daarna. Ik probeer het over 2 dagen weer, bedankt voor jullie reacties!!
Het is een early test dus zou verwachten, als je nu al 15dpo ben, dag ie een stuk duidelijker zou moeten zijn! Over twee dagen idd weer een testje doen! Ik duim mee
Via de latop zie ik helaas niets, maar inderdaad op je NOD zou je inmiddels duidelijker moeten testen. Ik zou morgen of overmogen nogmaals een gokje wagen, wellicht met de k2v5?
Vanochtend getest met de k2v5 en helaas echt negatief. Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Ik wacht weer 2 dagen af.
Oh wat vervelend meid! Hmm ja het kan in principe gewoon voor komen dat je een wat langere cyclus hebt of soms zelfs een hele cyclus oversla zonder dat er iets aan de hand is! Het is natuurlijk heel jammer.. maar het is wat het is! De Kv 2voor5 testen zijn über gevoelig! En aangezien je nu al voorbij NOD bent?! zou d'r echt wel iets moeten staan ook al is het een tuurstreep wat nu pas gaat oplopen ,bij wijze van spreken. Succes meid!!