hallo meiden, heb gister een bloedtest gedaan en daar kwam 12454 hcg uit. hoeveel weken is dat ongeveer de dokter zegt rond de 7 weken maar nu dacht ik ik ga ff op internet kijken maar zie toch ook verschillende schema'tjes staan! mijn berekening kan dus ook best kloppe want rond de 7 weken spreek je toch al van als je 6 weken en paar daagjes ben? krijg nu echt t gevoel dat t allemaal goed zit maandag een echo ben zeer benieuwd
Hcg kan heel verschillend zijn meid Ik had met 4 weken: 325 met 4 weken en 6 dagen: 3700 5 weken en 5 dagen:26375 7 weken en 5 dagen 108327. Maar er werd ook ernstig gedacht aan een 2ling. Zoals ik al zei het kan zoveel wisselen. Maar je hcg is heel netjes hoor
woow bij jou was het indd erg hoog zeg! zal dan ook meteen denken aan een 2ling maar dat was het dus niet, hihi bedankt
Hahaha nee dat was het niet. En in januari was ik zwanger van een 2ling en was mijn hcg uiterst laag ( daarna ook mk) Maar je hebt een heel mooi hcg
ah wat balen ja een mk is gewoon k*t Dankjewelll ik ben echt zo benieuwd maandag.. jij trouwens nog gefeliciteerd met je zwangerschap liefs
ik zet de echo foto er maandag direct op.. moet t wel goed zitte. ben daar nog beetje bang voor! maar komt goed
ik had 1okt volgens mij een cb test 1,2 weken dus 3tot 4 dan kan k nog geen 6 weken zijn aarghh om gek van te worden!!!
Ik wilde ook een bloedtest laten doen, ik ben nu een week overtijd en nog steeds negatieve testen. Maar ik kreeg geen bloedtest van hem. Ik moest me urine maar inleveren, en dan deden ze in het ziekenhuis wel een test. Maar ik ben niet zo tevreden over mijn huisarts moet ik zeggen.
ja. ik ben na een positieve zwschapstest naar t ziekenhuis gegaan met klachtjes en k stond op een echo!! maar ja helaaas. dus toen vroegen ze ofk een bloedtest wou doen.. dus gewoon achteraan gaan anders gewoon in t ziekenhuis vragen !!