Vandaag had ik een positieve actiontest. Maar de cb met + was negatief. Nu moet ik morgen dus even opnieuw testen. Ik heb alleen keuze uit mediq en dio. Welke is de beste/ gevoeligste?
O sorry wist ik niet. Ik zou anders gewoon naar de huisarts gaan en een bloed test doen dan heb je smidags de uitsslag
Ja is ook een optie. Maar wordt ook pas woensdag. Op dinsdags is er geen prikpost. maar goed. Denk dat ik anders maar even moet googelen. Er moet ergens een lijst zijn waard de hoeveelheid hcg op staat die de testen nodig zijn.
Ik zie net je andere post Is het ivm de morfine ?? Mischien gerust stellend Bij mijn Zwangerschap heb ik ook totaal 7 weken morfine geslikt 80mg ( kwam er met 5 weken achter dat ik zwanger was ) Daarna rustig afbouwen Maar me kleine is helemaal super gezond geboren Dus zou je om 1 dag extra niet druk maken
Als het echt om medische reden noodzakelijk is kun je bij zkh laten prikken. ..resultaat heb je na een uur.
De huisarts wil het allemaal even op zijn beloop laten. Moet 5 febr naar de gyn. Daar wil hij op wachten. Dus zit niets anders op Het komt zoals het komt