Hoi dames, Wie heeft ervaring met action early zwangerschapstest? Hebben die een voorgedrukt streepje? Gister een heel vaag bijna niet zichtbaar streepje. Denk dat dat wellicht een voorgedrukt streepje was. Vanochtend weer hetzelfde resultaat. Kijken jullie even mee of jullie iets zien en of het een voorgedrukt lijntje is?
Ik zie helaas niets op je test...... Maar lees hier weleens vaker voorgedrukte streepjes dacht ik op de early.
Ik zie het als ik het scherm van mijn telefoon plat houd, maar of dit voorgedrukte strepen zijn? Ik hoor wel vaak dat deze testen niet betrouwbaar zijn. Ik zou persoonlijk een andere test kopen (Kruidvat2V5) en kijken of je hiermee ook een streepje krijgt. Succes
Met een kv2v5 had ik hetzelfde alleen krijg ik die niet op de foto. Net een etos test gedaan die was negatief en een action test met hetzelfde "voorgedrukte" streepje weer.
Vreemd dat twee testen positief uitslaan en de Etos niet. Ik zou door testen met een merk. Ik duim voor je
Hier ook precies zelfde streepje alleen op de normale action test! Met ochtend urine 4 dagen voor NOD. Kom er ook niet uit..