Ik wil je niet ontmoedigen en ik ben ook geen dokter. Maar zo ging het ook bij mij. Het duurde eventjes voordat ik ongesteld werd. Je hebt een cb digitaal? Anders doe je die morgen ochtend. Bij mij werd al gauw 'niet zwanger' aangegeven. Ik hoop dat het goed gaat!!
Ik denk dat je je er op moet voorbereiden dat je eerdaags zult gaan vloeien. Mijn ervaring is dat vrij vlot na de superlichte test het ook los kwam, en op jouw termijn( bij mij gebeurde het met 5,5 weken) was het meer als een flinke menstruatie.
Oké ik kon het niet laten heb vanochtend nog 1 keer een test gedaan, die van cb digital, deze gaf aan 1/2 weken zwanger. Heb de test vervolgens uitgeklaard gesloopt om het test stripje te kunnen zien, deze was ongeveer weer net zo donker als mijn eerste test...... hoe kan dit krijg ik toch een miskraam?? Kan mijn urine een dag minder geconcentreerd zijn? Wat raar allemaal zeg.....
Lijkt me niet echt goed. Hij had al 3-4weken moeten aangeven, 1-2 wilt zeggen 3-4 weken zwanger. Dus je hcg lijkt me dan wel heel laag. Ik weet niet van waar je bent, maar hier in belgië kan je bij de huisdokter vaak bloed laten trekken voor je hcg waarde te laten bepalen. Als je dit dan herhaalt 2 dagen later moeten je waardes ongeveer verdubbel zijn... Ok 6 weken had ik bij men dochter trouwens een echte knaltest met die van het kruidvat, hcg waardes waren toen op 4 weken nog heel laag...
Dankjewel voor al jullie lieve reacties, ik heb een heftige middag gehad, veel kramp en overgegeven van de pijn(denk ik) volgende week donderdag heb ik een echo om te kijken of mijn baarmoeder schoon is, raar idee, een echo hoort toch eingelijk iets leuks te zijn......
Om die reden kon ik het ook echt niet opbrengen. gelukkig is het bij mij schoon geworden, want daarna wel zwanger geworden. Sterkte, ik hoop dat je snel schoon bent en duim voor een volgende, goede zwangerschap.