Hoi dames, Ik moet ff wat uitleggen want snap er niks meer van Ik ben drie dagen overtijd (vandaag dag 47) met een beetje bloed verlies 11 oktober (Te weinig voor me menstruatie) maar omdat me testen negatief blijven dacht ik vanmorge het is erop of eronder, Ik word gek van die onzekerheid, dus Eronder want hij was Weer wit, dus ben er vanuit gegaan dat ik de 11e me menstruatie heb gehad Nu kijk ik net op de test en zie ik weer n heel vaag streepje (foto is alleen stukje onduidelijker na uploaden) is dit een indroger? De foto is van kwartier erna, Hij zou toch veel dikker moeten zijn als ik zwanger zou zijn Ik hoor graag jullie mening Liefs
Hey meid, thanks voor je reactie Ik ben 4-9 ongesteld geweest drie dagen. We zijn spontaan begonnen 29-9 en ik dacht eigelijk toen dat ik elk moment ongesteld zou worden (cyclus tussen 30-45!ik heb niks gebruikt van ovulatie testen en niet getempt) Maar ik heb seks gehad om de dag van 29-9 tot 7-10 Ik heb 3 okt ochtend een steek te voelen links in lies en dacht dat het me ei was Maar ik ben hier niet zeker van Vervolgens 8-10 enkele druppels oud bloed, 11-10 helderrood enkele druppels En daarna niks meer, zit nu op dag 47 Ik heb telkens negatieve testen terwijl ik wel lage rugpijn heb en buikspierpijn en daarbij zegt me gevoel gewoon dat ik zwanger ben Ik snap er gewon niks meer van
Het kan altijd je een late eisprong hebt gehad, ik heb deze ronde ook rond 11de dag steken grhad zelfs een bloeding en positieve ovu test maar geen stijging temp en dan op dag 20 drie dagen positieve ovu testen en daarna stijging temp en dan pas dus echt mijn eisprong ik persoonlijk vind je pas zeker bent van je ei als je temo en ovutesten gebruikt. Zou eens kijken op bloed te laten testen bij huisarts. En moest je toch bloeding krijgen starten met temperaturen en ovutesten voor duidelijkheid in jou cyclus dat helpt ook enorm veel
Ik hoop het natuurlijk voor je meid! Maar ik weet heeeeeel goed dat je je zo ongelooflijk zwanger kunt voelen, terwijl er niks is. Dat had ik ook iedere maand weer. Ik hoop natuurlijk dat het raak is voor je, maar zie helaas niks op je test...
ik zie helaas ook niets.. balen! Ik zou idd ook gaan starten met ovulatietesten. Maar ja, dan is het ook handig om te weten waar je in je cyclus zit... Killing is dit hè! Je kunt nu niet veel meer doen dan wachten denk ik. En als zolang je niet ongesteld wordt om de dag een testje doen. Sterkte met wachten!
Dankjewel dames, ik heb de huisarts gebeld maar daar kan ik geen bloed laten afnemen, van hun mag ik naar het ziekenhuis voor bloed maar dit is voor eigen kosten dus ik wacht gewoon nog maar eventjes Ik ga er gewoon vanuit dat het niet raak is en dat de 11e me menstruatie is geweest En dan volgende week misschien nog een test als me gevoel zo sterk blijft Heel vervelend idd