Ik vraag mezelf af of er meiden zijn die met de vroege zwanger en kids test positief hebben getest? Ik heb echt enorm gevoelige borsten en allemaal steekjes in mijn onderbuik. mijn nod is over 5/6 dagen
Testte 11 dpo met beide positief maar de kv was wel echt een stuk duidelijker! Z&K was echt een heel licht streepje. Als ik de kruidvat er niet naast had gehad had ik getwijfeld of hij wel positief was!
ik zit nu 5 dagen voor NOD en met de zwanger en kids die 6 dagen voor NOD test test ik negatief, echt spierwit, en heb vandaag 3 kruidvat 2 voor 5 euro testen gedaan en op alle 3 een licht streepje vind de kruidvat 2 voor 5 dus gevoeliger dan de zwanger en kids die 6 dagen voor NOD test
Zwanger en kids is helemaal niet zo gevoelig als dat ze zeggen! Ik had 5 dagen voor NOD een omo witte test van Z&K, en een dag later een vrij duidelijke streep op een Kruidvat 2v5!
grrr net een test gedaan en krijg een tweede tuurstreepje te zien moet echt goed kijken...dat wordt wachten tot morgen vroeg denk ik
Heb je geen foto? Die van mij was ook tuur en dacht dat niemand hem zou zien. Wie weet zien we die van jou ook wel Ik duim voor je
@ Sorien: ik heb vandaag een duidelijke zw&k test, maar de KV 2v5 is minder duidelijk... dit is helemaal nieuw voor me... ik ben normaal gewend dat het andersom is
Daantje ik had ook zo'n test.. en eerlijk gezegd zag ik hem voor negatief aan, omdat ik het ene moment dacht: Nee niks te zien..en dan dacht ik weer wel een streep te zien, en dan weer niet.. (op 1 test dus). Maar k weet ook niet precies wanneer mn nod is..dacht vorige week al maar ben nog steeds niet ongesteld.. dus als ik weer van 35 dagen uitga moet mn menstruatie morgen komen..*zucht* Nou ja, mag niet klagen ben pas in ronde 2. En Sorien heeft vandaag positief getest zag k in een ander topic !!