zwanger en kids vroege test?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sorien, 2 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik vraag mezelf af of er meiden zijn die met de vroege zwanger en kids test positief hebben getest?
    Ik heb echt enorm gevoelige borsten en allemaal steekjes in mijn onderbuik.
    mijn nod is over 5/6 dagen ;)

2. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Yep, 5 dagen voor nod had ik een mooie streep (was een midstream test). Heb je nog niet getest?

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Testte 11 dpo met beide positief maar de kv was wel echt een stuk duidelijker! Z&K was echt een heel licht streepje.
    Als ik de kruidvat er niet naast had gehad had ik getwijfeld of hij wel positief was!

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik zit nu 5 dagen voor NOD
    en met de zwanger en kids die 6 dagen voor NOD test test ik negatief, echt spierwit, en heb vandaag 3 kruidvat 2 voor 5 euro testen gedaan en op alle 3 een licht streepje

vind de kruidvat 2 voor 5 dus gevoeliger dan de zwanger en kids die 6 dagen voor NOD test

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht

4 (3) testen op 1 dag....... wooow ..... :)

6. SeaShell

haha ja, 3 kruidvat en 1 zwanger en kids :)

7. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Zwanger en kids is helemaal niet zo gevoelig als dat ze zeggen! Ik had 5 dagen voor NOD een omo witte test van Z&K, en een dag later een vrij duidelijke streep op een Kruidvat 2v5!

8. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    grrr net een test gedaan en krijg een tweede tuurstreepje te zien moet echt goed kijken...dat wordt wachten tot morgen vroeg denk ik :(

9. SeaShell

Heb je geen foto? Die van mij was ook tuur en dacht dat niemand hem zou zien. Wie weet zien we die van jou ook wel
    Ik duim voor je

10. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    ja maar jij hebt hem goed op de foto gekregen bij jou zag ik het ook gelijk...

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Sorien: ik heb vandaag een duidelijke zw&k test, maar de KV 2v5 is minder duidelijk... dit is helemaal nieuw voor me... ik ben normaal gewend dat het andersom is

12. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Daantje ik had ook zo'n test.. en eerlijk gezegd zag ik hem voor negatief aan, omdat ik het ene moment dacht: Nee niks te zien..en dan dacht ik weer wel een streep te zien, en dan weer niet.. (op 1 test dus).
    Maar k weet ook niet precies wanneer mn nod is..dacht vorige week al maar ben nog steeds niet ongesteld.. dus als ik weer van 35 dagen uitga moet mn menstruatie morgen komen..*zucht*
    Nou ja, mag niet klagen ben pas in ronde 2.

En Sorien heeft vandaag positief getest zag k in een ander topic :D!!

Deel Deze Pagina