Sinds mijn eisprong heb ik last van witte korrelige afscheidig, vraag me af of er nog meer zijn die hier ook last van hebben. Ik heb het zelf nog niet eerder gehad. Groetjes Amber.
Hoi Amber, er zijn er meer die witte afscheiding hebben na de eisprong, maar die weten nog niet of ze wel/niet zwanger zijn. Het kan in ieder geval een zwangerschapssymptoom zijn, ik heb het bij 2 zwangerschappen ook gehad na mn eisprong, maar iedereen is weer anders dus of het alleen bij een zwangerschap voor komt? Maar we zullen zien hoe jullie testen!!! Probeer in ieder geval jezelf niet gek te maken en naar al die symptomen te kijken, want er zijn er hier ook genoeg geweest met hele duidelijke symptomen en die werden gewoon ongesteld. De teleurstelling is anders zo groot! Suc6 in ieder geval met deze spannende tijd!
Hoihoi! Een paar dagen voor je ovulatie veranderd je servixslijm. Het wordt rekbaarder wat betekend dat je vruchtbaarder bent. Je kunt hiervan dan lange draden trekken tussen duim en wijsvinger. Op het moment dat de ovulatie voorbij is veranderd het servixslijm weer in vaster witte vloed. Korrels zoals jij ze omschrijft heb ik ook regelmatig na mijn ovulatie. Of het op een zwangerschap wijst...geen idee! Even je NOD afwachten meis! Succes