Baby ligt op de kop

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angelala, 27 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Hoihoiii :D

Verleden week maandag hadden we de 20 weken echo en alles zag er goed uit :) Alleen lag ze op de kop( wat de echo mevrouw trouwens niets bijzonders vond) en dat vond ik een beetje vreemd :( Zijn er meer bij wie de baby met 20 weken op de kop lag? EN loopt het bloed dan niet naar haar hoofdje toe :confused:

Groetjesssss 8)

2. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    huh hoe bedoel je op de kop?
    met haar hoofdje naar beneden?
    Zo liggen ze over het algemeen weeeeken hoor..ze zal er toch met haar hoofdje eerst uit moeten :) is dus heel normaal haha

3. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    haha ja ze lag met haar hoofdje beneden :) En ik zat net te lezen op een site en toen stond er dus: ze liggen nu nog niet met het hoofdje naar beneden ofzo :rolleyes: dat ze dat dan voor de bevalling doen. Vandaar dat ik het vraag ik schrok er een beetje van :oops: :)

4. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    nee hoor is gewoon normaal. en ze draaien ook nog heel veel als ze zo klein zijn dus het kan ook gewoon een moment opname zijn..maar ik zou maar hopen dat ze zo blijft liggen..een stuitliggertje heb je ook geen zin in denk :)

5. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Mijn baby lag met de 20 weken ook met het hoofdje naar beneden, en dan ook echt flink : S. Ik voel het dus ook gewoon. Ik maakte me zorgen, maar zij vond het niets bijzonders dus maak je maar niet al te druk. Bovendien kunnen ze inderdaad nog gaan draaien. We hebben nog wat weekjes te gaan dus de beeb heeft nog alle tijd.

Zoals Allahinkullu ook al zei: beter dan een stuitliggertje.

Groetjes

6. henkie24

henkie24 Niet meer actief

die van mij heeft nooit anders gelegen!

7. Beertje09

Beertje09 Fanatiek lid

21 okt 2008
    1.238
    1
    0
    Belgie/NL
    'Op de kop'?

Een baby heeft een hoofd! Hier ook ingedaald, idd beter als een stuitligger.

8. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    op je 'kop' hangen is ook een gezegde ; ). (je zegt namelijk niet op je hoofd hangen...snappie)

Ik denk dat ze daarom het zo heeft opgeschreven.

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Hahaha, ik heb een dwarsliggertje, ik voel de voetjes (tenminste daar ga ik van uit dan 8) ) altijd in mn rechterzij. Dokter zei bij de laatste controle ook al, ligt nog steeds in "stuit", terwijl ze mooi op haar zij ligt. Kennelijk is dit haar favo-houding, want bij iedere echo ligt ze eigenlijk altijd op haar zij, met hoofdje links en beentjes rechts. Mja... ik ben bijna 26 week en ik maak me er nog maar geen zorgen over. Kan nog van alles gebeuren.

10. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Bedankt voor jullie antwoorden :D
    Ik weet dat een baby een hoofd heeft hooorrrr:p :) ik wist alleen niet goed hoe ik het op moest schrijven :oops:

Ik ben wel weer een beetje gerustgesteld :) Maar betekent dit dan dat ze ingedaald is? Dat zou toch veelste vroeg zijn :confused:

11. Jantsjuh

Jantsjuh Niet meer actief

die van mij lag op de 20 weken echo ook met het koppie naar beneden. Voelde toen ook schopjes bij de navel. Maar de baby zwemt volgens mij ook nog rond, want ik voel de schopjes nu vaak aan de rechterkant of beneden. Van indalen kan nog helemaal geen sprake zijn, op de echo heeft ze ook laten zien dat de baarmoeder potdicht zat :)
    geen zorgen meid, komt helemaal goed :thumup:

liefs jannie

12. wonderen

wonderen Lid

26 dec 2008
    95
    0
    0
    De baby ligt elke half uur anders, dat hij of zij met de echo op de kop hing zegt nu nog niks, alleen dat het op dat moment zo lag

13. tataar

tataar Actief lid

13 mei 2008
    231
    0
    0
    Office manager
    Almere
    Nou ik hoor niet anders als ik bij de echo kwam en de vk kom dat het hoofdje naar beneden licht.
    En dat is met de bevalling nartuurlijk ook de bedoeling. En voor zo ver ik weet kan het geen kwaad.

Gr Tam

14. sinada

sinada Niet meer actief

Wij hadden het met de pretecho (16w) ook. Lag ook met hoofd naar beneden en billen omhoog. Moest er best wel om lachen

15. iniminie

iniminie Bekend lid

11 okt 2008
    974
    0
    0
    ik ondekte dat die van ons lekker nog dwars ligt :D

16. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Hier ook al eentje die ingedaald is vanaf 25 weken en op de 16 weken echo lag ze al omgekeerd.

Deel Deze Pagina