Nou ik had net een bericht geplaatst dat de test negatief was en dat er geen zichtbare streep was bij de controle venster. Nu zit er wel een streep bij het controle venster. En ook een streep bij het kruisje.. Het is zo,n kruidvat test uit belgie.. met een plus en min streep. Ik maak dadelijk een foto van de test. Dan kun jullie zelf beoordelen.. Maar ik denk dat ik gewoon te vroeg getest heb en toch zwanger ben.
Ja, ik heb zometeen therapie. Ik plaats vanavond wel een foto. Maar is het zo als je de test langer laat staan dat er een donkere streep op komt.. Er is echt eens streep in het plus teken te zien. Maar in het begin was die nog niet echt zichtbaar.
Ja lang.... ik had em opgeborgen ben naar therapie gegaan... En toen maakte mijn man voor de grap, er staat een duidelijke streep.. maar het rare was dat het controlevenster ook geen duidelijke streep gaf en nu wel. Maar dat blijkt toch dat ik HCG heb maar wel weinig.. Ik weet het niet hoor, word er gek van.
ik weet het niet kan ook ingedroogt zijn want vele testen zijn na 5 of 10 niet meer betrouwbaar, maar als ik jou was zou ik gewoon morgen nog een testje doen
Ja maar dan blijft het gewoon zoals het is als die opgedroogd is... of je hebt HCG of niet Ik weet het niet hoor..
nou ik heb ook een x een test gedaan en in begin geen lijn maar later wel en het was tog echt een ingedroogde lijn vond het ook raar maar was niet zwanger hoor maja ik wens je veel suces als ik jou was zu ik morgen nog een doen desnoods bij de dokter succes meid
bij mij zag hij er ook zo uit bij mn eerste zwangerschap!De lijn was ook heel dun dus het kan wel....
ja misschien heb ik te vroeg gekeken.. ik weet het echt niet meer. Is toch wel raar als die opgedroogd is een plus wordt. Wie heeft er nog meer ervaring mee.
Ik zou je graag nu al willen feliciteren, maar de kv + testen zijn niet erg betrouwbaar, eveneens als de clear blue + testen, die geven vaak een dunne lijn die een plusje vormt Ik zou de kruidvat testen van 2 voor 5 euro halen, die geven nimmer nooit valse lijnen. Ook de clearblue met cinceptieindicator is erg goed. Al 4 dagen voor nod tegebruiken en er staat duidelijk zwanger of niet zwanger op , plus het aantal weken.maar heb goede hoop dat je gewoon zwanger bent Liefs daantje
Kijk anders even bij : zwtesten en ovulatietesten in het zwanger worden forum. Of op de zoekfunctie. Daar vind je meer verhalen over vele + testen , en foto's Liefs daantje
ik zie ook duidelijk een positieve test, maar als dit pas later zichbaar is geworden zou ik vandaag een nieuwe doen.