CB of huismerk?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Regenboogvis, Mar 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Regenboogvis

Mar 8, 2009
    11
    0
    0
    Hai!

Ik had gister getest met CB en toen kwam er een hele lichte plus, volgens de bijsluiter betekend dat positief, maar deed er vanmorgen nog 1 met het huismerk van de apotheek en toen was er nergens een streep te bekennen.. Is CB nou gevoeliger?

Sorry voor deze vraag hoor haha maar vond t zo raar dat ik eerst pos testte en de volgende ochtend neg testte met een andere test :p

2. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    mischien is de cb wel gevoeliger en heeft het huismerk meer hcg nodig anders is de kruitvat test doen daar testen heel veel meiden heel vroeg postief mee

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Die + testen testen vaak vals posi. De streep mag wel licht zijn, maar moet wel even breed zijn dan de - streep, was hij wel even breed?

De kruidvat 2 voor 5 zijn ideaal, geven nooit vals en zeer goedkoop . Verder heeft de cb volgens mij 25 hcg nodig zoals 99% van alle testen en die vd apotheek ook

Succes meid!

4. Thasmo

Thasmo Actief lid

Jan 8, 2009
    251
    0
    0
    Secetarieel Administratief Medewerkster
    Noord-Brabant
    Mijn 2e test was ook een + van CB

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NYPEV3GI.jpg

Die heb ik 6 dagen na mijn NOD gedaan.

gisteren nog een test gedaan de digitale CB met indicator..
    Binnen 1 min ZWANGER +3

Dus ik heb positieve ervaring met de + test van CB ;)

Groetjes Mo

5. Regenboogvis

Mar 8, 2009
    11
    0
    0
    Nou ik weet niet hoe t kan dat ik een pos test had, maar ik ben vandaag ong. geworden.. Precies op tijd dus! Ik denk dat ik óf even zwanger ben geweest (vandaar de misselijkheid die stopte en mn licht positieve test) óf de Morningafter heeft me 2 weken ziek gemaakt..

In ieder geval bedankt voor jullie reacties!

Share This Page