zou kunnen. Probeer het volgende week nog eens!! Misschien is er dan wat meer HCG in je urine aanwezig, als je zwanger bent natuurlijk! Ik was denk ik een week overtijd. Weet't ni goed omdat ik onregelmatig ben! Groetjes
hoi hoi bij mij 2 weken voordat die posi uitsloeg daarvoor 5 negatief dus alles kan suc6 meis liefs diana
Zal als ik niet word volgende week een test doen, ik hoop dat hij dan positief is [-o< ik heb echt zoo een gevoel dat ik zwanger ben
2 dagen voor nod positief getest. Vorige keer bij mk had ik ook 2 dagen voor nod getest,ook positief,maar had de dag ervoor ook getest en die was negatief en een dag later dus positief. Kan dus heel snel gaan. na je nod misschien nog een keer proberen.
3,5 halve week na NOD Was er niet meer mee bezig, leverde allemaal zoveel stress en zo op, waardoor ik ook niet meer in de gaten had wanneer ik ongesteld moest worden... totdat mijn schoonmoeder op eens zei van ben je nou ondertussen al ongesteld worden... ikke me agenda nakijken van goh wanneer moest dat nou ook alweer... denk wel 5 keer doorgebladerd en gerekend... en kwam iedere keer er op uit dat ik al 3,5 week over tijd was... zegt ze hmm misschien toch maar even een test halen haha...
Ik ook 4 dagen voor mijn nod, was heel licht streepje, en toen op mijn nod nog een keer getest met zo'n digitale. Heb ooit gelezen dat dat hormoon de eerste weken elke drie dagen verdubbelt, dus nog ff drie daagjes wachten en dan weer testen toch! Succes
ik een dag of 2 na nod, besefte ineens dat ik overtijd was en ik was zooo moe. nou binnen een paar seconden sloeg die al aan. maar het is bij iedereen anders hoor, het ligt echt aan je hoeveelheid hcg. het beste is als je weinig hcg hebt om in de ochtend te testen dan is je urine wat sterker geloof ik.
ik heb getest bij e ha toen ik 2 dagen overtijd was bij marki een 4 dagen voor mijn nod en die was lichtpositief
De meeste testen kun je vanaf je NOD gebruiken. Als je daarvoor al positief test heb je geluk, maar een negatieve test zegt dan nog niets. Het kan zelfs zijn dat je pas enkele dgn (of zelfs wkn) na je NOD positief test.
Halllo, Ik zat nog in mijn cyclus dagen toen ik getest had. Deze was ondanks dat toch meteen positief. Kon niet wachten en de test was bijna over de datum. Groetjes Kairn