Hallo allemaal.. even een vraag..mijn nek en mij rug zitten helemaal vast met knopen..nu loop ik al bij mensendieck voor mijn rug..ivm met mijn houding maar die knopen gaan er niet van uit..nu heb ik hier in de buurt iemadn zitten die sportmassage doet en ik heb al veel goede verhalen gehoord ivm knopen wegmasseren...maar nu zei mij moeder dat het helemaal niet goed is als je zwanger bent en er in je geknepen wordt e.d..is dat ook echt zo? en een sportmasseur gaat toch niet kraken of knijpen of iets in die rcihting.. weet nou eigenlijk niet of ik er wel heen mag.. gr.
Hoi hoi Nou je bent net zwanger zie ik. Dus je kan nog gewoon op je buik liggen. En masseren mag altijd toch? Anders vraag je het voor de zekerheid aan de vk of aan de masseur zelf. Die zal het ook vast wel weten En als je je laat masseren geniet er dan lekker van groetjes Fee
Hoi. Ik heb al 5 jaar een whiplash, waar ik altijd zware medicatie voor gebruikt heb. Uiteraard ben ik daar nu mee gestopt. In plaats daarvan ga ik nu wekelijks naar de masseur. Ik heb er echt nog nooit van gehoord dat dat niet goed voor mijn kindje zou zijn... Voor de zekerheid zou ik het even bij je verloskundige navragen. Succes!
Wat ik heb begrepen is dat niet alle spieren gemasseerd mogen/kunnen worden. Vraag het voor de zekerheid even na bij die sportmasseur, wellicht weet hij (heeft hij dat in zijn opleiding gehad of kan hij dat nog even opzoeken) wat hij wel en niet kan doen. Ik loop zelf ook bij de fysio voor mijn rug en daar weten ze precies wat wel en niet kan.
t lijkt mij dat je spieren in je rug geen kwaad kunnen..maar ik ga het voor de zekerheid even navragen..