hoi, ik wou ook ff mijn verhaaltje kwijt, al is het wel lang geleden. Zo'n 4 jaar; had al 4 testen gedaan . negatief pas na 15 dagen teste ik positief. Vanwege het hormoon en pas gestopt met de pil. vertelde ze mij. Nu ben ik inmiddels 5 weken zwanger van priegel( nr 3)en teste al voor mijn NOD positief. Groetjes en sterkte, hoop dat de testen het niet goed aangeven voor jullie!
Ja dat geeft wel hoop maar ondertussen verdienen ze er maar mooi aan. Aan de vrouwen die niet kunnen wachten met testen. (en ik heb nog wel keurig gewacht met testen tot de nod)
hoi meiden zit in tzelfde schuitje overtijd vmorgen nog nega getest. smorgens en savonds misselijk. pijnlijke borsten en hoge temp.dingen die ik anders nooit heb voor mn NOD. dan zakt mn temp en dag later ongi. dus weet het ook niet . tis wel zenuwleidend. gr gerda
ik kan wel iets over mijn moeder vertellen. ze had toen ze zwanger was bij mij wel 5 negatieve testen, ze vloeide ook nog tot de 3de maand. na 12 weken nog geen positieve test. ze heeft toen met een echo bevestiging moeten krijgen dat ze zwanger was van mij! bij mijn 1ste broertje hetzelfde, steeds negatieve testen. uiteindelijk na 12 weken met een bloedtest toch positief getest voor zwangerschap. bij mijn 2de broertje had ze wel snel een positieve test in handen. zo zie je maar weer....