1e keer ovu testen gedaan.

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by bubsie, Aug 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    kijk in mn album en wat denken jullie?

2. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Het lijkt er op dat je op 2-08 een ovulatie had. Maar daar lijkt zelfs het streepje wel iets lichter als de controlestreep. Maar denk wel op die datum.
    Je hebt toen druk geklust zeker. :)

3. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ik denk zelf ook toen ja.
    en indd goed geklust dan.
    had maandag toen ik wakker werd dus de 3e, zo'n verschrikkelijke pijn in mn onderbuik dat ik indd dacht zou het dan mn ei geweest zijn.

4. malein1

malein1 Lid

Jul 25, 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg ook 2/08... Ik ga deze maand voor het eerst aan de ovutesten, ben heel erg benieuwd. Hoor heel veel mensen altijd maar zeggen dat ze hun eisprong voelen maar ik heb het dus nog nooit gevoeld.... gek he...

5. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje Niet meer actief

Ik zeg ook 02/08 :D hopen dat het raak is geweest! :D

6. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    als jullie de 2e ook denken heb ik dan eigenlijk wel goed geklust? ik heb de 2e smorgens en savonds geklust. (ja had veel zin die dag, wat ook wel lang geleden was, misschien komt het toch door mn ei) en s avonds deed het klussen pijn in mn baarmoeder denk ik. en de dag ervoor alleen gister dus de dag erna niet. zou het dan genoeg zijn. ja toch?

ik had vanaf donderdag erge duizelige klachten en moeheid, en dat is sinds gister een heel eind verdwenen. dus wie weet had het ook met mn ei te maken.
    hoop alleen niet, dat mocht het ons deze keer niet gelukt zijn, ik dan volgende maand weer zo'n last heb van het duizelige. ik ben zelfs thuis gebracht omdat ik bijna flauw viel tot 2x toe opt werk.

7. malein1

malein1 Lid

Jul 25, 2009
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohjee dat is niet best. Ik moet zeggen dat ik daar ook een paar keer last van heb gehad, dat als je stil staat ineens het gevoel krijgt dat je omvalt....erg vreemd!!

Ik ga voor je duimen!! :)

8. Chocoladekoekje

Ik denk het wel meid, maar dat wil nog niet zeggen dat het raak is. Je moet eens voorstellen hoe moeilijk het voor dat spermacelletje is om zo'n eicel in zo'n grote ( voor hem dan ) eileider dat celletje te vinden ;).

Ja dat duizelige gevoel , ik had dat zelfs dat ik achter de laptop zat en die laptop zo op me af zag komen, was er wazig... Ik heb dat ook vaak gehad als ik sta. En nu is het weg.. maar goed ook want ik werd er gek van, maar dat kan ook komen door een lage bloeddruk.

9. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ja tuurlijk weet ik dat we nog geluk moeten hebben of het gelukt is of niet. hoop het natuurlijk wel.
    we zullen moeten afwachten.
    in ieder geval waarschijnlijk wel een eisprong gehad sinds een maand of 9 door middel van de clomid dan.

ja ik kon ook bijna niet op de comp werd helemaal gek van die duizeligheid.
    en mn bloeddruk heb ik laten meten en die was goed onderdruk iets hoger,maar kon geen kwaad.

nou meiden we wachten weer af.

weltruste allemaal
    en thanks voor jullie antwoorden tot nu toe.

10. Chocoladekoekje

Geen probleem, oh oke... naja raar. Misschien je bloedsuikerspiegel ofzo dat je duizelig bent geworden?
    Over het algemeen zie ik de grond op me afkomen als ik buk en om hoog kom maar laatst was het wel heel raar.

11. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

May 6, 2008
    2,068
    0
    0
    2 aug. een posi ovu test, dus ik zeg op 3 augustus je eisprong (komt ook overeen met de buikpijn).

Nu 2 spannende weken tegemoet gaan en op 17 aug. zou je kunnen gaan testen (is je nod)!

Succes

12. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    spannend zou leuk zijn.
    anders moeten we 2 sept. pas weer naar de gyn.
    ja indd 17e zou ik kunnen testen.:)

13. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    ff geeft nu ook een streep waar mn ei is geweest aan door middel van mn temp. alleen zegt tie de 1e, maar denk toch zelf de 2e aan mn ovutesten te zien.

Share This Page